Jump to content

Hoeveel gamerscore/trophies heb jij?

NickOwnage

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

11

• Phoenyxar

6

• JasonStatham

6

• MouseX

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

20.089G van 2010 tot 2013 ofzo.

Naast dat heb ik 172 (33 zilveren, 6 gouden, 133 bronzen) trophies op PSN. Ik ben ook niet meer actief op een Xbox-console, maar wel op een PS4. De gamerscore zal dus voorlopig 'bevroren' blijven maar de trofeekast op PSN zal wel blijven groeien :puh:

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik heb 2 PSN accounts waarvan ik op eentje niet meer kan inloggen. Nieuwe PS -> Wachtwoord kwijt -> Niet te achterhalen omdat ik een andere lft. had ingevoerd... Die standaardbullshit, anyways, dit zijn mijn trophy cards:

2yynom0.png

Er was een periode dat ik echt trophies probeerde te jagen, soms ook met succes. Tegenwoordig probeer ik het nog af en toe, maar tevergeefs. Deze 1322 trophies heb ik in 6 jaar tijd behaald.

Ik vind het leuk om te zien hoeveel iedereen heeft behaalt aan gamescore, maar kan er helemaal geen hoeveelheid achievements aan linken.

Deze twee kunnen de prullenbak in. Met aanschaf van ps4 een nieuwe PSN ID. Status momenteel is als volgt:

Knipsel.png

Danger_dog_guy_7

Momenteel zit ik op precies 200 trophies. 4 gouden, 25 zilveren en 171 bronzen. Gaat nog wel verandering in komen aangezien ik pas op de helft zit van allebei mijn nieuwe games. :)

• 3 months later...
JasonStatham

Deze twee kunnen de prullenbak in. Met aanschaf van ps4 een nieuwe PSN ID. Status momenteel is als volgt:

Knipsel.png

Zo, gaat hard hey!

TheRealGoldenKid.png?7223

Hoop ergens deze platinum #7 te scoren met Nathan Drake ;D