Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

LA Noire developer interview

Creating a New Genre of Videogames:" The Daily Telegraph Interviews Rockstar & Team Bondi on L.A. Noire

De Britse krant Daily Telegraph heeft een interview afgelegd met Jeronimo Barrera van Rockstar Games en Brendan McNamara van Team Bondi. Met onder meer de technologie en de gameplay die word besproken en meer!

Bekijk hier het volledige interview!

LA%20Noire_screenshot_109.jpg

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

The Art of Interrogation: New L.A. Noire Screens



There's plenty of car chases and shootouts in L.A. Noire, but it's how the game creates gameplay out of human interactions that makes it

truly groundbreaking. Observing a suspect, analyzing their behavior and knowing when to believe or doubt them - or when to confront them with

the evidence you've collected - is the real test of your skill as a detective. Asking the wrong questions could cost you precious time or clues,

and falsely accusing a suspect could cause them to clam up completely, depriving you of a precious source of information. MotionScan is the

technology that makes this gameplay possible, but it's up to you to make the most of every opportunity. Here are four new screens straight from

the interrogation room.

Ben je vergeten he Priox ;)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat veel mensen het met GTA gaan vergelijken, maar dat moet je dus absoluut niet doen. L.A. Noire word geen open world/free-roaming game game. En ook ik ben er (nog) wat sceptisch over, aangezien het ook niet is ontworpen door Rockstar Games. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Team Bondi ons niet gaat teleurstellen, de beelden die ik tot nu toe heb gezien zijn prachtig.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Deze game trekt mij zeer zeker wel. Lekker politiemannetje spelen, lijkt me hartstikke leuk om ook eens te doen. O wacht even, ik zie mijn leven aan me voorbij flitsen ^_^ Maar ik ben serieus zeer geïnteresseerd in deze game, iets origineels en een ietswat serieuzer game tussen het GTA- en RDR-geweld door. Ook dat je tijdens de gesprekken goed naar de mensen moet kijken, om te zien of ze liegen of wellicht iets achterhouden. Dus niet teveel op de ondertiteling letten, en het beeld op helder zetten.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet.. Het onderwerp spreekt mij ook aan maar ik ben bang dat ik hetzelfde krijg met dit spel als Mafia 2, namelijk ik speel het verhaal en ben daarna klaar met het hele spel. Mafia 2 ligt nu een beetje in mijn kast, ongespeeld gewoon omdat het na het uitspelen niet meer leuk is. Ik hoop dat dit niet zo is bij deze game, want dan is hij van mij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet.. Het onderwerp spreekt mij ook aan maar ik ben bang dat ik hetzelfde krijg met dit spel als Mafia 2, namelijk ik speel het verhaal en ben daarna klaar met het hele spel. Mafia 2 ligt nu een beetje in mijn kast, ongespeeld gewoon omdat het na het uitspelen niet meer leuk is. Ik hoop dat dit niet zo is bij deze game, want dan is hij van mij. :)

Dit is helemaal wat ik ook heb. Het verhaal is leuk maar wanneer het verhaal afgelopen is heb je niks te doen en leg je hem in de kast.

Daarom twijfel ik nog.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...