Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

Achievement "Chop shop" in LA Noire lukt mij niet. Dit is trouwens een vraagteken als je in de lijst op je RGSC-account kijkt.

Ik heb verder alles gehaald en ben gaan zoeken op youtube naar filmjes.

Link ;

is een walkthrough van dit achievement.

Wat ik ook doe, het gaat bij mij anders dan in het filmje. Moet ik even wachten tot er een vijand onder het te schieten opjectgaat staan

of moet je het juist heelsnel doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi hoi,

Ik heb na een tijd weer een poging gedaan om het spel werkend te krijgen maar zonder resultaat helaas...

De patch die het spel moet installeren doet hij ook maar dan weergeeft het spel een error.

Nu heb ik het spel geprobeerd opnieuw te starten hieronder een paar screenshots met 3 verschillende schermen, zou iemand mij willen helpen want ik vind het zonde geld mijn garantie ben ik al kwijt maar ik zou toch graag nu eens dit spel willen spelen nog nooit kunnen doen door die stomme error.... o_o'

post-105755-0-80426000-1359585861_thumb.png

Bedankt alvast voor de hulp!

Groetjes, Joost

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand die voor mij een oplossing heeft en me hier mee zou willen helpen? Bedankt voor de moeite.

Groetjes Joost

Probeer deze link eens. http://support.rocks...-a-noire-for-pc

Hier staan 2 fixes bij die het probleem misschien kunnen verhelpen. Hierbij staat ook dat je de Rockstar folder in mijn Documenten moet openen, want naar mijn weten staat daar ook de settings.ini file.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de link, maar helaas werken deze oplossingen ook niet..

Ik heb eerst even het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, toen ook de settings.ini verwijderd uit die map en het spel opgestart toen kreeg ik weer de path die ik verplicht moest installeren maar deze blijft dus op 100% vastlopen en vervolgens eens op esc gedrukt maar toen kreeg ik de L.A. Noire letters daar gebeurd dus ook niks...

Ik wil dit spel echt graag werkend hebben, is er iets anders misschien een andere path van Rockstar Games?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op de PS3 store kijk zie ik verschillende onderzoeken voor niks en Rockstar pass voor L.A. Noire van €11.25.

Wat is hier het verschil?

Zie nu pas dat de losse delen wel geld kosten

Als ik die koopt komt hij er dan tussen de bestaande onderzoeken?

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ja heb hem ook. Echt een mooi spel. Het rijden duurt alleen soms wat te lang.

Wat wel typisch Rockstar is zijn de verstopte spullen die je moet vinden(Film rols).

Wat ik wel vervelend vind is dat ik 95 verschillende auto's moet rijden, maar welke heb ik al gehad?

Ik vond het echt een fantastisch spel, ik ben voor de platinum gegaan op de ps3 (nog mensen die hem hebben?), en alle DLC cases, ik heb me er echt mee geamuseerd.

Wat is er zo bijzonder aan platinum, zelf zie ik alleen dat de cover zeker niet mooi is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja heb hem ook. Echt een mooi spel. Het rijden duurt alleen soms wat te lang.

Wat wel typisch Rockstar is zijn de verstopte spullen die je moet vinden(Film rols).

Wat ik wel vervelend vind is dat ik 95 verschillende auto's moet rijden, maar welke heb ik al gehad?

Ik vond het echt een fantastisch spel, ik ben voor de platinum gegaan op de ps3 (nog mensen die hem hebben?), en alle DLC cases, ik heb me er echt mee geamuseerd.

Wat is er zo bijzonder aan platinum, zelf zie ik alleen dat de cover zeker niet mooi is.

Je kan gewoon je partner laten rijden, wist je dat?

Je kan ook op je social club inloggen en zien welke auto's je al bereden hebt?

En wat bedoel je met dat laatste?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...