Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Lijkt meer op GTA dan ik verwacht had.

Die gedachte had ik nou ook, alleen ik vind dat dus helemaal niet erg! Ben erg enthousiast geworden over de game na het zien van deze trailer/gameplay/ hoe je het wilt noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, ik dacht zal wel een saaie game worden. Maar sinds die Trailer ben ik er toch over gaan denken. Als hij uit is hoor ik van jullie wel hoe hij is. En ik ga eerst ook wat Gameplay video's bekijken. Maar ik denk toch wel dat dit een top game wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga er inderdaad maar niet van uit, Rockstar heeft nog voor geen enkele game een demo uitgebracht, voor zover ik weet. Er komt vast en zeker een Special Edition of iets dergelijks, maar of ik die ga aanschaffen is nog maar de vraag. Ik hoop dat er wat leuke goodies bijzitten en wat andere dingen waar je wat aan hebt.

@TekaLoca: Die artwork ziet er echt schitterend uit, zo zie je maar weer dat de 'tekenstijl' van Rockstar met het jaar beter word. Dit is toch wel een klein kunstwerkje. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...