Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

Ik hoop dat er ook een Demo komt. Gaan jullie hem ook Pre-orderen?

Hmm ik weet het nog niet, de game ziet er prachtig uit. Nog beter als GTA IV zelfs, alleen er komen teveel games dit jaar uit. Ik moet ook nog geld over houden voor Driver San Fransisco, Motorstorm 3, Saints Row 3, Pokemon White, en wellicht GTA V als die eind dit jaar uit zou komen, en er zal ook nog wel een nieuwe Call of Duty komen zoals dat elk jaar wel het geval is.

Dus ik laat L.A Noire helaas liggen vrees ik, GTA V of hoe de volgende GTA ook mag heten word me volgende aankoop voor rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ze hebben wel demo's uitgebracht voor GTA I, II etc. :7

Inderdaad zeer mooi werk weer van Rockstar :klap:

@Hierboven: Ga er nog niet vanuit dat Rockstar dit jaar nog een nieuwe GTA uitbrengt. Hoogstens krijgen we dit jaar wel een aankondiging :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

L.A. Noire Official Cover Art Revealed Plus Look for Details on Exclusive Pre-Order Bonus Content Tomorrow

LANoire_xbox360ps3_coversheets_rev.png

LANoire_xbox360ps3_coversheets_rev.png

Introducing the official cover art for our upcoming thriller L.A. Noire, featuring Detective Cole Phelps against the backdrop of a crime-plagued 1947 Los Angeles.

Developed by Team Bondi in conjunction with Rockstar Games, L.A. Noire arrives on shelves May 17th in North America and May 20th in Europe.

Tomorrow, be on the lookout for news on exclusive content bonuses for L.A. Noire available via retail partners across North America and the UK. The announcement will be made right here with all the details and order links to be posted at www.rockstargames.com/lanoire/preorder.

Bron: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van je dubbelpost, Flokkert :7

Boxart ziet er wel tof uit. Maar had toch wat anders verwacht..

Maar dat veranderd natuurlijk niets aan 'de inhoud' :klap:

Overigens zal die bonus-content waarschijnlijk een auto zijn met exclusieve wapens in de koffer ofzo :puh:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk gaan ze die game niet uitmelken zoals RDR maarja als ze dat gaan doen is de verleiding gewoon te groot om het niet niet te kopen.

Red Dead Redemption een uitgemolken game? Moet ik dit als een grap beschouwen of ben je serieus?

Kom op, RDR was totaal vernieuwend en zoiets hadden we nog niet eerder gezien. Je kunt het misschien vergelijken met een GTA game, maar die zorgen ook telkens weer voor vernieuwde gameplay. De multiplayer functie was voor mij niet zo boeiend maar het singleplayer verhaal was echt ontzettend goed, het enigste spel wat bij mij daadwerkelijk emotie heeft gewekt. De DLC's waren alleen een paar leuke extra's richting de multiplayer, maar Undead Nightmare heeft mij wederom overtroffen. Wat een wereld game, uitmelken hoort meer in het rijtje van de Call of Duty reeks wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien offtopic, maar wat bedoel je met uitmelken?

Uitmelken betekend dat er meer en meer van een game wordt gemaakt, zonder dat er veel verbeterd wordt. Het gaat de uitgever dan alleen nog maar om zoveel mogelijk geld binnen te krijgen en niet meer om het spel zelf, wat bij RDR zeker niet het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...