Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

hopelijk gaan ze die game niet uitmelken zoals RDR maarja als ze dat gaan doen is de verleiding gewoon te groot om het niet niet te kopen.

Red Dead Redemption een uitgemolken game? Moet ik dit als een grap beschouwen of ben je serieus?

Kom op, RDR was totaal vernieuwend en zoiets hadden we nog niet eerder gezien. Je kunt het misschien vergelijken met een GTA game, maar die zorgen ook telkens weer voor vernieuwde gameplay. De multiplayer functie was voor mij niet zo boeiend maar het singleplayer verhaal was echt ontzettend goed, het enigste spel wat bij mij daadwerkelijk emotie heeft gewekt. De DLC's waren alleen een paar leuke extra's richting de multiplayer, maar Undead Nightmare heeft mij wederom overtroffen. Wat een wereld game, uitmelken hoort meer in het rijtje van de Call of Duty reeks wat mij betreft.

Ja oke maar UN was wel goed maar ik bedoel de overige DLC's waarbij je extra personages en poker en Liar dice online kon doen, dat vond ik toch echt uitmelken

Link to comment
Delen op andere websites

Als een game nieuw is en ze voegen daar DLC aan toe dan vind ik dat niet uitmelken. Het laat juist zien dat de uitgevers zich nog steeds inzetten voor de game, al zijn het simpele DLC's. Ze hebben twee packs uitgebracht met wapens, kleding en extra challenges waar je echt iets mee kan. Daarna kwamen ze met een grote DLC als afsluiting. Uitgevers als EA zouden voor elke outfit en wapen 1 DLC maken en daar 3 euro voor vragen, dat is pas uitmelken.

Maar goed, nu weer ontopic graag. Over Red Dead hebben we een speciaal subforum.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws!!

Hoofdverhaal L.A. Noire kost je 25 tot 30 uurHoofdverhaal L.A. Noire kost je 25 tot 30 uur

Tegenwoordig wordt er kritisch gekeken naar de speelduur van het singleplayersegment van een game. Zo schijn je bijvoorbeeld met Homefront al na zes uur klaar te zijn. Volgens Rockstar Games en Team Bondi hoef je op dit vlak je geen zorgen te maken als het gaat om L.A. Noire. Zij willen met de game een lange en intense ervaring aanbieden.

De games van Rockstar Games staan bekend om de grote spelwerld en ook L.A. Noire bevat dit in de vorm van de grote stad, maar ze geven nogmaals aan dat de game echt gericht is op het verhaal. En is dus ook meer lineair dan bijvoorbeeld Red Dead Redemption. Tijdens PAX East, wat afgelopen weekend gehouden werd, liet men een missie achter gesloten deuren zien of beter gezegd, een zaak, getiteld "The Lipstick Murder".

Daarbij zei Rockstar games dat het je zeker 25 tot 30 uur zal kosten om het hoofdverhaal af te ronden. Naast dit zullen er nog kleinere zaken zijn die jij kunt uitvoeren als detective die meer duidelijkheid zullen geven over de andere zaken en personages die je tegen zult komen. Tevens zal de game na de lancering ondersteund worden door nieuwe zaken die via downloadable content verkrijgbaar zullen worden. Klinkt allemaal erg goed en L.A. Noire lijkt zeker een kanshebber te zijn voor game van het jaar.

Bron

Binnenkort maar pre-orderen, ik heb volle vertrouwen in deze game. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk goed nieuws, zeker omdat ik heb gehoord dat er geen multiplayer in het verhaal zal zitten.

Idd, en zo kun je toch nog genoeg speelplezier hebben, bij Mafia II was ik al klaar met 14-16 uur, dan heb je minder waar voor je geld vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk goed nieuws, zeker omdat ik heb gehoord dat er geen multiplayer in het verhaal zal zitten.

Idd, en zo kun je toch nog genoeg speelplezier hebben, bij Mafia II was ik al klaar met 14-16 uur, dan heb je minder waar voor je geld vind ik..

Mafia II is de grootste rip-off game die ik ooit heb gekocht :t

En het is goed om te horen dat L.A. Noire zo veel uur hoofdverhaal heeft. Ben ik zeer blij over :tu: En eigenlijk kon je ook geen multiplayer verwachten bij zo'n game.. of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...