Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is natuurlijk goed nieuws, zeker omdat ik heb gehoord dat er geen multiplayer in het verhaal zal zitten.

Idd, en zo kun je toch nog genoeg speelplezier hebben, bij Mafia II was ik al klaar met 14-16 uur, dan heb je minder waar voor je geld vind ik..

Mafia II is de grootste rip-off game die ik ooit heb gekocht :t

En het is goed om te horen dat L.A. Noire zo veel uur hoofdverhaal heeft. Ben ik zeer blij over :tu: En eigenlijk kon je ook geen multiplayer verwachten bij zo'n game.. of wel?

Wat is er zo'n rip-off game aan? :?

Oké de game was een zware tegenvaller en was je was er snel klaar mee, maar het was toch geen gta rip-off bijvoorbeeld? Want je had geen free roam.

En ik kan niet meteen op een game komen die erop lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik die eerste screenshot net snel bekeek leek het net alsof die vrouw een half beschilderde clown was maar toen ik wat beter keek zag ik dat het toch niet zo was. bloos.gif

Jij bent niet de enige.. ik vind haar op the Joker lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las vandaag dat LA Noire geen free roam word wat ik toch wel jammer vind. Het gaat zo een beetje op Mafia 2 lijken die een flop was. Ik vind gewoon dat je in dat soort games moet kunnen free roamen buiten de missies en niet missie-achter-missie moet doen om aan het einde niet eens verder te kunnen spelen na de storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je al ruim van tevoren kunnen verwachten, L.A. Noire word een totaal andere game dan GTA. Deze kun je dus ook niet met elkaar vergelijken, volgens mij is er wel een mogelijkheid tot free-roaming, alleen valt er niet veel te beleven in de stad. Maar goed, als je alleen al kijkt naar het aantal uren (25 tot 30) van het hoofdverhaal ben je daar het meest mee bezig. Daar hebben ze dus ook het meeste aandacht aan besteed, free-roam is een kleine bijzaak die geen grote rol speelt in L.A. Noire.

Overigens kan ik niet begrijpen waarom een aantal mensen Mafia 2 een flop vinden. Het verhaal was uitermate goed en de sfeer en setting waren grandioos. Ook hier werd de stad als achtergrond decor gebruikt voor het hoofdverhaal, wat dus ook waarschijnlijk het geval is bij L.A. Noire.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...