Jump to content
Joriz

Labor Day Weekend in GTA Online met dik voordeel!


med_gallery_1_5_1700.jpg

Aangezien het maandag labor day (dag van de arbeid) is geeft Rockstar Games dit weekend vanaf nu t/m maandag 7 september dikke kortingen in GTA Online!

Voor de Nederlanders die het niet kennen: Dag van de Arbeid is niet die ene dag in het jaar dat je een keer werkt, maar juist die ene dag in het jaar dat je vrij bent. puh2.gif

De datum verschilt per land. In meeste landen is Dag van de Arbeid namelijk op 1 mei, maar in de Verenigde Staten is Dag van de Arbeid dus op september.

Op de volgende dagen krijg je daarom de volgende specifieke kortingen in GTA Online:

VRIJDAG 4 SEPTEMBER: ELITAS TRAVEL LABOR DAY SALE

Voor de jet setters is er vrijdag 25% korting op alle vliegtuigen van Elitas Travel en tevens ontvang je 2X RP en 2X GTA$ op alle Air Races en Parachute jobs!

ZATERDAG 5 SEPTEMBER: LEGENDARY MOTORSPORT LABOR DAY SALE

Op zaterdag zijn alle snelle voertuigen van Legendary Motorsport in de aanbieding met 25% korting en daarnaast ontvang je ook nog eens 2X RP en 2X GTA$ op alle landraces!

ZONDAG 6 SEPTEMBER: DOCKTEASE LABOR DAY SALE

Zondag is de dag van het varen! Op alle boten krijg je 25% korting van Docktease. Je raad het al. Je ontvangt 2X RP en 2X GTA$ op alle bootraces!

MAANDAG 7 SEPTEMBER: WARSTOCK CACHE & CARRY LABOR DAY SALE

Maandag gaan we in Amerika schieten (hopelijk niet echt). Je ontvangt namelijk 25% korting op al het lompe legerspul van Warstock Cache & Carry. Tevens ontvang je maandag 2X RP en 2X GTA$ op alle deathmatches!

Doe dus dit weekend even je voordeel op in GTA Online en scoor veel extra RP en GTA$. Mocht je trouwens net zo als ik uitkijken naar een nieuwe GTA Online update dan heb ik goed nieuws. De nieuwe update komt namelijk ook in de loop van deze maand naar GTA Online. Met de nieuwe GTA Online update wordt Rockstar Editor beschikbaar voor Xbox One en PlayStation 4 en daarnaast zijn er uitbreidingen aan de functionaliteit in freeroam omgeving. smile3.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw. Heb net alles wat ik zou willen. Lijkt mediamarkt wel. Eerst alle nieuwe dingen die mensen willen hebben te koop brengen en de volle prijs vragen. En dan als IEDEREEN als datgene heeft wat ze verkopen in de aanbieding gooien.

Laat nou maar zitten de kortingen. Heb nu alles. Tenzij we een 4e safehouse mogen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik voel me er helemaal niets voor... Kijk, het is natuurlijk wel aantrekkelijk wat R* doet, echter, is GTA Online in m'n ogen vergalt door enkele spelers die helaas niet op eerlijke wijze het spel kunnen spelen. Daarbij had ik het liefst verwacht dat het dubbel RP & GTA$ op missies zouden zijn.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...