Jump to content

openCamera GTA V


.Sharingan

Recommended Posts

Belangrijk: Ik heb

toestemming om deze mod hier te delen. Heb de OP van het betreffende topic op GTAForums.com snel vertaald.



We presenteren u met trots de openCamera ASI plugin voor Grand Theft Auto V. Zoals in GTA IV verwijdert deze plugin de "Free Camera" limieten. Met openCamera geinstalleerd ben je in staat om de camera veel verder weg te plaatsen van je character dan normaal. Je kunt nu een video maken hoe jij het wilt, zonder enige limieten.

Informatie wat je moet weten:

  • openCamera gebruikt ASI loader. Je kunt deze installeren via "ASI Manager" in OpenIV of download hier.
  • openCamera verhoogt het opgenomen gebied niet. Dus wanneer je heel ver van de speler af bent kun je actie wellicht niet zien.
  • openCamera moet geinstalleerd zijn tijdens editen en renderen. Anders wordt je camera positie gereset.
  • Als je game crashed tijdens het renderen zorg ervoor dat je vrije ruimte hebt op je HDD en dat je genoeg geheugen vrij hebt.

Je kunt een voorbeeld van de mod zien in onderstaande video.



Download now

De bestanden in de download zijn veilig.

Nogmaals dit is niet mijn mod en ik probeer op geen enkele manier credit hier voor te krijgen. Alle credits gaan uit naar GooD-NTS

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...