Jump to content

Extra delen GTA IV werken niet


FlexxNL

Recommended Posts

Ik heb gisteren GTA IV pakket binnen gehaald en nu als ik GTA IV op start dan kan ik kiezen of ik GTA IV en/of the lost and damned en/of the ballad of gay tony om tespelen

Toen ik het spel starte kon ik alleen maar kan kiezen tussen GTA IV en/of the ballad of gay tony kan spelen en niet the lost and damned hoe kan dat ??

Nu is het zo dat ik alleen GTA IV kan spelen en niet meer kan kiezen voor die anderen om tespele

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Zo als tommy zegt klopt ik heb inderdaad de games gekocht in de playstore voor de PS3

Ik heb Grand Theft Auto IV: The Complete Edition gekocht

Deze bevat dus Grand Theft Auto IV en de extra episodes The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony.

Daar zit dus alles in alleen de helft werkt dus niet zo als beschreven staat in me eerst post

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat het is maar de helft werkt niet

Als ik alle save files van GTA IV weg gooi en GTA IV start kan ik kiezen om GTA IV tespelen of GTA IV The Ballad of Gay Tony

Als ik kies om GTA IV tespelen en bijvoorbeeld 10 minuten later The Ballad of Gay Tony wil spelen dan gaat hij automatich naar GTA IV toe en kan ik niet kiezen om The Ballad of Gay Tony tespelen dan moet ik eerst alle save files weer weg gooien en dan kan ik weer kiezen om The Ballad of Gay Tony tekunnen spelen

En The Lost and Damned doet helemaal niks

Iemand die een oplossing heeft hier voor of weet wat ik kan doen zo dat alles gewoon normaal kies baar en speel baar is

Alvast bedakt

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen

Ik heb even een vraagje

Kan het zijn dat mijn extra pakketen The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony voor GTA IV het niet doen om dat ik GTA Episodes from liberty city niet heb

Of is dat niet nodig ?

Het zou fijn zijn dat ik het werkend kan krijgen

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het zeker niet; het zijn losse games en je kan de een spelen zonder de ander te hebben. Wanneer je een game hebt opgestart, en dan maakt het niet uit welke, en je drukt op pauze om vervolgens naar "Game" te gaan, en je gaat dan naar "New", dan moeten als het goed is IV, TLaD en TBoGT staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee dankje wel voor je info

Ik dat eens proberen

Maar nu komt het als ik dan zeg maar een new game heb gestart en GTA IV uitzet en later verder wil gaan met die game dan moet ik gewoon het zelfde weer doen

Pauze dan "Game" en dan naar de gewenste game gaan en kan ik dan zo verder spelen ?

En waarom als ik GTA IV installeer en The Lost and Damned ook en niet de The Ballad of Gay Tony waarom als ik GTA IV dan start dan heb je 1 keer de keuze om van game tekiezen waarom staat daar dan The Ballad of Gay Tony en niet The Lost and Damned zo als ik dus geinstalleerd heb

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...