Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thx Nicky! Ik wil graag een bulbasaur, vandaar 2 km eggs. Bij 10km had ik het geluk van Eevee, die in de buurt van mijn huis redelijk makkelijk te vangen zijn...

You're welcome!

Lol, ze zijn zelf gekomen met hun Pikachu paal :7

Bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten hadden ze iets wat nóg beter was! Ik heb er nu eentje in me kamer staan haha

Untitled-2.jpg?itok=I82Q5F-8

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sinds vandaag of gister hebben we er ook een buddy bij. Uiteraard meteen mijn start charmander gekozen, maar weet iemand of het wel zin heeft om mijn starter up te graden en te evolven? Mijn start charmander is maar CP12, maar wel 14.31kg (XL) en 0.76m (XL). Met de appraisal optie kon ik zien dat zijn hoogste quality HP is en die is gelijk aan attack en defense. Verder zijn de stats 'noticeably trending' naar het positieve en de grootte is kolossaal. Dus ik zat te denken dat starters pokemon per definitie sterker zijn dan alle andere pokemon, maar het kost veel tijd, stardust en candy om hem zo sterk te maken.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...