Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

Pokemon Go

Ontwikkelaar: Niantic, Inc.

Uitgever: The Pokémon Company

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android

Aantal spelers: N.B.

Release: 2016

Demo: N.B.

(Ik zit op me mobiel dus het template houden jullie tegoed)

Wie is er nog meer zo enthousiast over deze game?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over een jaar kies ik mijn vakantie uit op de pokemon. Allemaal naar de grotten van Han omdat daar Mewtwo is te vangen. :bier:

Overigens een heel leuk idee om zo de realiteit met gamen te combineren. Denk dat kinderen dan veel vaker op pad zijn. In mijn regio waarschijnlijk alleen caterpies en water pokemon (waddenzee).

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals

Over een jaar kies ik mijn vakantie uit op de pokemon. Allemaal naar de grotten van Han omdat daar Mewtwo is te vangen. :bier:

Worden de meest afgelegen plekken op aarde ineens druk bezocht, omdat daar zeldzame pokémon zijn. :puh:

Mewtwo was in de trailer te vangen op Times Square, New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Het concept is ultragaaf, maar Ninteno moet wel uitkijken dat ze het niet te erg hypen, want dan zou het zomaar flink kunnen tegenvallen.

Overigens een heel leuk idee om zo de realiteit met gamen te combineren. Denk dat kinderen dan veel vaker op pad zijn. In mijn regio waarschijnlijk alleen caterpies en water pokemon (waddenzee).

Andersom is het ook wel een beetje gevaarlijk, zie nu al allemaal kinders over hun fiets hangen met hun nieuwste iPhone op zoek naar de Bulbasaur. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Het concept is ultragaaf, maar Ninteno moet wel uitkijken dat ze het niet te erg hypen, want dan zou het zomaar flink kunnen tegenvallen.

Zoals vrijwel iedere game dezerdagen. :Y

Zoals al gezegd is, is het concept wel gaaf! Ben niet zo'n fan van Pokemon (wel geweest), maar misschien dat ik een keer denk van fuck it en hem ga halen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het concept is ultragaaf, maar Ninteno moet wel uitkijken dat ze het niet te erg hypen, want dan zou het zomaar flink kunnen tegenvallen.

Zoals vrijwel iedere game dezerdagen. :Y

Tegenwoordig heb je wel wat gamefranchises die gewoon qua verkoop niet kunnen tegenvallen lijkt het. Maar met games die 'wat nieuws' proberen, gaat het niet altijd zo welletjes.

Zoals al gezegd is, is het concept wel gaaf! Ben niet zo'n fan van Pokemon (wel geweest), maar misschien dat ik een keer denk van fuck it en hem ga halen. :puh:

Pokemon Go zal gratis verschijnen ^_^ Geld zal verdiend moeten worden door in-app aankopen en verkoop van Pokemon GO Plus, dat bandje.
Link to comment
Delen op andere websites

Pokemon GO Plus, dat bandje.

Enig idee wat dat moet gaan kosten en wat het naast dat leuke bandje oplevert?

@Dutchy3010: Ja, Pokémon Red/Blue voor Smartphone zou ook leuk zijn. (Is dit niet mogelijk met zo'n Nintendo Emulator? Geen idee hoe dat werkt hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Enig idee wat dat moet gaan kosten en wat het naast dat leuke bandje oplevert?
Over de prijs is nog geen woord bekend, over de functies weet ik alleen het volgende van hier.

The Pokémon GO Plus connects to your smartphone via Bluetooth and lets you perform basic commands in-game, like catching Pokémon, at the press of a button. It also notifies players of nearby Pokémon and other events by flashing and vibrating. The device itself is created and manufactured by Nintendo.
Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het best leuk kan zijn, alleen is het niet voor mij weggelegd.

Ik denk dat Pokemon GO veel tijd in beslag neemt als je het goed wilt doen, en ik ben het type dat af en toe eens een game opstart zonder verplichtingen.

Ook noemen ze het social gaming, maar imo zie ik weinig socialiteit erin als je tegen vreemde die 5km verderop zit doet battlen terwijl je collega's naast je zitten.

Vroeger zou je vrienden vragen of zag je iemand met een gameboy lopen met Pokemon erin, en vroeg je hem of ie pokemons wou ruilen of wou battlen.

Ik had liever Pokemon Gold of iets gezien, met multiplayer opties en eventueel een vorm van co-op en clans, dat zou denk ik eerlijker zijn.

Ook vereist dit minder tijd in de vorm van dat je meldingen krijgt dat er een nutteloze pokemon in je buurt zit of iemand je vraagt om te battlen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk hier heel erg naar uit! Natuurlijk moet je de animaties in de trailer voor lief nemen, maar het lijkt mij erg leuk om in de echte wereld rond te lopen en Pokémon te vinden. Ik hoop dat er een beetje leuke Pokémon bij mij in de buurt zitten om mee te beginnen. In de games ben ik altijd erg gehecht aan mijn starter, en hoop dan ook dat ik niet met een Paras ofzo begin tijdens mijn IRL-avontuur. :puh: Ik ben ook nog wel benieuwd of er (in het begin) alleen Pokémon uit de eerste generatie in zitten of ook uit de latere generaties.

Ach, ik kan mij niet zo druk maken over microtransacties. Dan doe ik maar wat langer over bepaalde dingen. ^_^

Ook noemen ze het social gaming, maar imo zie ik weinig socialiteit erin als je tegen vreemde die 5km verderop zit doet battlen terwijl je collega's naast je zitten.

Volgens mij is het idee dat je alleen met iemand kan vechten die ook daadwerkelijk bij je in de buurt is. Zoals ze in de trailer met z'n allen op een pleintje zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...