Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kun je ook tegen andere mensen battelen? Of kan dat alleen in gyms?

Voorlopig enkel in gyms, helaas. Niantic is wel bezig met het ontwikkelen van die mogelijkheid.

----

Ik zie/hoor echt overal Pokémon. :7 Op straat, op het nieuws, in de krant, op de bus, in de klaschat,... overal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, mooi spel is het toch. Besloten met paar man even een rondje te lopen in de stad, komen we op een punt waar 2 lures aanstaan die elkaar overlappen. Op een gegeven moment staan er 20-30 man pokemons te vangen :puh:, en er was een snorlax in de buurt, hele meute hem aan het zoeken :7. Ik kon hem alleen niet krijgen want mijn batterij was al dood :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bijna level acht, maar het schiet allemaal nog niet zo op. Ik loop al behoorlijk achter op de hardcorespelers in de buurt, zie ik. Maar goed, dat maakt verder niet uit, het gaat mij puur om de lol en het sociale aspect. Heb ook nog geen enkele gym geprobeerd te claimen.

Hier zijn op loopafstand maar een stuk of vijf Pokéstops, maar daar heb ik een extra lange route met de hond van gemaakt. Dat beest weet niet wat 'ie meemaakt, joh.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal niks met Pokemon, en speel het spel dan ook niet, maar ik vind het bijzonder om te zien hoe mensen er mee bezig zijn. Blijkt zelfs zo'n ding te vinden te zijn op de binnenplaats van het politiebureau in Woerden, er waren al diverse mensen daar aan de balie om te vragen of ze er even heen mochten schater.gif

maar daar heb ik een extra lange route met de hond van gemaakt. Dat beest weet niet wat 'ie meemaakt, joh.

Dat hoor ik van meer mensen, dat ze "even de hond uitlaten" gebruiken als excuus om weer naar buiten te kunnen gaan. En dat dat "even" vervolgens tamelijk lang duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dexist, je link werkte niet: http://www.nu.nl/gam...pokemon-go.html

Ik heb het gelezen, en ook de video bekeken. Dat zoveel mensen in Nedeland een game spelen die niet eens uit is. Zelf wacht ik nog, en ook een paar vrienden van me wachten ook gewoon totdat hij officieel uit is. Ik denk dat als de app in de store ligt er nog zo'n 1 miljoen spelers bij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...