Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou ook begonnen, maar alleen nog maar problemen :puh: Ik had Pickachu gevangen, maar toen freesde het spel opeens bij de pokeball en nu kom ik niet verder van het Loading" screen :7 Batterijverbruik valt nog mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het spel gister ook gedownload. Ik had het toen nog niet gespeeld, want ik was naar een festival. Toen ik thuis kwam rond 3 uur belde ik nog ff een vriend om Pokemon te spelen en daarna misschien ff film kijken. Zo gezegd zo gedaan, binnen een paar minuten stond ik voor z'n deur en gingen we op pad om m'n eerste Pokemon te vangen. Nou dat is niet helemaal waar. Er is een Pokestop te bereiken vanaf mijn huis en daar spawnt ook weleens een Pokemon, dus ik had er tot nog toe drie. :)

Op pad gegaan, ongeveer een uurtje gespeeld en daarna nog ff een film. Batterijverbruik viel heel erg mee, in dat uurtje daalde de batterij ongeveer 15%, wat best normaal is. Voor de geïnteresseerde, het gaat hier om de Samsung Galaxy J5. Crashen had ik niet heel erg last van. Volgens mij deed hij het 1x ff niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze warme dag heb ik: Raticate, Oddish, Pikachu, Rattata, Hypno, Drowzee, Staryu, Poliwag,Magikarp, Goldeen, Squirtle en nog 'n aantal gevangen. Eindelijk heb ik het spel door schater.gif Rustig vanuit een Airco gecoolde auto tussen alle hordes Pokemonvangers door. Best gezellig dat Pokemon :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren ook maar eens begonnen, om 3 uur 's nachts met een groepje van 3 tot 5 uur doorgespeeld. Toch best verslavend. Ik vang eigenlijk alleen maar Rattatas, Spearrows en Pidgeys. Ik heb wel een Pidgeotto kunnen vangen en die evolved in een Pidgeot CP 264.

Link to comment
Delen op andere websites

De Pokémon Go Pokérap...

Thanks voor het delen, geniaal! :schater:

Al die mensen die liepen te haten op Pokémon op het middelbaar die nu toch PoGo spelen pukey.gif

Jup precies dit dacht ik ook toen iedereen het opeens speelde. Ik keek er al naar uit bij de aankondiging, terwijl dat soort mensen het waarschijnlijk alleen spelen om er bij te horen.
Link to comment
Delen op andere websites

Al die mensen die liepen te haten op Pokémon op het middelbaar die nu toch PoGo spelen pukey.gif

Jup precies dit dacht ik ook toen iedereen het opeens speelde. Ik keek er al naar uit bij de aankondiging, terwijl dat soort mensen het waarschijnlijk alleen spelen om er bij te horen.

Dat soort trieste gevallen zijn van alle tijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd om dit mee te maken. Ik woon in de straat waar Rembrandt van Rijn geboren is, en er staat hier ook een standbeeld van hem die dagelijks toeristen trekt. Nu is het omringd met Pokémon Go-spelers.

Wel grappig, maar zelf lijkt het me niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Al die mensen die liepen te haten op Pokémon op het middelbaar die nu toch PoGo spelen pukey.gif

Jup precies dit dacht ik ook toen iedereen het opeens speelde. Ik keek er al naar uit bij de aankondiging, terwijl dat soort mensen het waarschijnlijk alleen spelen om er bij te horen.

Dat soort trieste gevallen zijn van alle tijden.

Helaas. :(

Na de update van 2 dagen terug, waardoor de game er 6 uur uit lag :(, start de game nu sneller op en ligt ie er veel minder vaak uit. Ze zijn op de goede weg. :tu: Gelukkig had ik er sowieso al niet heel erg veel last van.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk aantal uren gewandeld met pokemon! In totaal 120 pokémons gevangen en ongeveer 5km gelopen met daarin lekker pauzeren bij pokestops met Lures heerlijk! Verbazingwekkend hoeveel mensen dit spelen. Op een gegeven moment zat ik bij een PokéStop met 30 man! Daarbij kletsen en ouwehoeren met mensen die je nog nooit gezien hebt. Heel apart wat voor impact deze game op de mensen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk aantal uren gewandeld met pokemon! In totaal 120 pokémons gevangen en ongeveer 5km gelopen met daarin lekker pauzeren bij pokestops met Lures heerlijk! Verbazingwekkend hoeveel mensen dit spelen. Op een gegeven moment zat ik bij een PokéStop met 30 man! Daarbij kletsen en ouwehoeren met mensen die je nog nooit gezien hebt. Heel apart wat voor impact deze game op de mensen heeft.

Ik ben ook veel mensen tegengekomen, best gezellig haha!

Gister level 20 geworden, nu al bijna level 21. Gaat lekker hier.

Hebben jullie trouwens bijnamen voor Pokemon? Ik heb er wel een aantal,

Poliwrath - Polowaggy

Pidgeot - Pikkie

Fearow - Mevr. Vogel

Paras - Paras Hilton

Wartortle - Johnny

Al deze waren gewoon slechte grappen, meer inside jokes in onze vriendenkring, behalve die met Johnny. Een vriend had het over dat je als je op 'Journey' klikt je je statistieken kon zien. Toen hadden we het over Johnny test. Toen spawnde er opeens een Wartortle. Toen vroeg ik waar je okalweer 'Journey' kon vinden. Mr ik sprak het met m'n pr0 inglies heel goed uit dus m'n vrienden verstonden 'Johnny'. Uiteindelijk kwamen ze erachter dat ik 'Journey' bedoelde. Nou lachen enzo, toen had ik m'n Wartortle Johnny genoemd ter ere van dit fantastische verhaal. Dus eigenlijk is het wel gewoon een slechte grap. Eigenlijk ontstaat elke bijnaam zo. xd

Degene met wie ik meestal op 'Pokemonjacht' ga heeft ook wat bijnamen. Nu weet ik ze niet allemaal uit m'n hoofd, maar die gaan ook vaak nergens over.

Nou leuk, hier nog wat leuke info over m'n game:

Hoogste CP: 1348 - Vaporeon

Hoogste Magicarp CP: 126

Magicarp candy: 211

Pokedex Caught: 73

Pokedex Seen: 74

Er is een pokestop te bereiken vanaf mijn huis (terwijl je binnen zit). Daar worden ook vaak lures in gezet, dus dat is lekker genieten. (soort slapend rijk worden)

EDIT:

Coins: 40

Team: Rood. Ook weer verhaal, ik wilde dus eerst blauw, een vriend had aal rood gekozen en achteraf bleek het zo dat een andere vriend geel wilde. Leuk.

Ik kon niet meer info verzinnen. :)

EDIT: Ow met Journey bedoel ik 'Journal'. Ik spel het zelfs verkeerd xd

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...