Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is er nou precies RIP aan Pokemon GO dan?

Er is een update geweest en veel accounts zijn gewist of gereset. Ik denk dat hij dat bedoelt.

Ligt het trouwens aan mij of wordt de hype al minder? Ik zie steeds minder mensen die het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld zullen langzaam maar zeker mensen afdruppelen of er minder actief mee bezig zijn, maar nog steeds kwam ik vandaag meer dan genoeg mensen tegen die het speelden.

Dit zijn sowieso de mensen die maar meededen voor de hype waar ik het met Narukami al over had. Ik kom nog weleens mensen tegen die het spelen, altijd leuk. :puh:

Ik heb het net gespeeld met m'n oma van 70 op haar smartphone. Fan-tas-tisch! Haha! icon_mrgreen.gif

Lijkt me geniaal om te zien.
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk aantal uren gewandeld met pokemon! In totaal 120 pokémons gevangen en ongeveer 5km gelopen met daarin lekker pauzeren bij pokestops met Lures heerlijk! Verbazingwekkend hoeveel mensen dit spelen. Op een gegeven moment zat ik bij een PokéStop met 30 man! Daarbij kletsen en ouwehoeren met mensen die je nog nooit gezien hebt. Heel apart wat voor impact deze game op de mensen heeft.

Hoe vang je in hemelsnaam zoveel Pokemon... Zelfs met lure erbij had ik er hooguit 20 in 1.5u laatst. Toen dacht ik laat ook maar zitten...

En die eieren; had 1x een Squirttle en 1x een charmander. Heb al veel eieren gebruikt, maar de rest waren allemaal pidgeys, rattatas, zubats en spearows :@

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe vang je in hemelsnaam zoveel Pokemon... Zelfs met lure erbij had ik er hooguit 20 in 1.5u laatst. Toen dacht ik laat ook maar zitten...

En die eieren; had 1x een Squirtle en 1x een Charmander. Heb al veel eieren gebruikt, maar de rest waren allemaal pidgeys, rattatas, zubats en spearows frown.gif

Bij mij kan ik continue pokemon vangen, elke 3 minuten spawnt er een andere. Ik heb ook nog maar weinig eieren uit laten komen, niet veel tijd om rond te lopen, maar ik ben de hele stad bij ons een aantal keren doorgelopen, waar rond de 50 pokéstops zitten en veel verschillende pokémon. Ik vang ook alles wat ik tegenkom zelfs al zijn het 100 pidgeys. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eergister in Venetië. Zoveel pokemon stops heb ik nog niet eerder gezien op mijn scherm. Bijna iedere straat heeft wel 1 of 2 locaties. puh2.gif

Ah mooi om te weten, daar ga ik over 3 week heen :D

Ik over 4 dagen ^_^

Maar in Rotterdam centrum zitten er ook heeeeel erg veel. Kan vanuit mijn huis 3 pokestops raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nou precies RIP aan Pokemon GO dan?

Er is een update geweest en veel accounts zijn gewist of gereset. Ik denk dat hij dat bedoelt.

Ligt het trouwens aan mij of wordt de hype al minder? Ik zie steeds minder mensen die het spelen.

Kijk je geen journaal? :7 Maandagavond nog een nieuwsitem bij NOS over allerlei Pokémongolen in Kijkduin. Honderden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...