Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

Nu niet om de moraalridder uit te hangen, maar vermijd Pokémon Go en rijden ajb..

Je hebt gelijk hoor, sterker nog: let gewoon op tijdens het spelen, wandelend of rijdend. Zelfs al wandelend wordt je bijna overgegeven zonder op te letten.

Werd ook bijna aanreden door iemand die op zijn fiets naar GO aan het loeren was.... niet dat ik op dat moment niet naar mijn scherm keek maar goed emo.gif

Pas op met installeren, er gaan versies rond met malware. https://tweakers.net...t-backdoor.html

Ach, gewoon goed opletten welke permissies een app vraagt voordat je deze installeert en er is niet zoveel aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/dode-vrouw-vijver-gevonden-door-spelers-pokemon-go

'Dode vrouw in vijver gevonden door spelers Pokémon Go'

In Baarn is in een vijver aan de Emmalaan het lichaam van een dode vrouw aangetroffen. Ze werd volgens de Gooi- en Eemlander gevonden door vijf jongens die de razend populaire game Pokémon Go aan het spelen waren.

De politie bevestigt de vondst van de dode vrouw, maar kan het verhaal van de jongens niet bevestigen.

Jammer

Tegen de Gooi- en Eemlander zeggen de jongens dat een van hen in de vijver is gesprongen om het hoofd van de vrouw boven water te houden. De anderen sloegen alarm bij een nabijgelegen verzorgingshuis. "Dat was wel jammer voor Lucas", zei een van de jongens. "Hij had er net eentje, maar toen moest hij de app wegdrukken om 112 te bellen."

Volgens de jongens is de vrouw nog gereanimeerd, maar bleek al snel dat ze was overleden. Mogelijk gaat het om de bewoonster van het verzorgingstehuis. Bij de vijver zou namelijk een rollator zijn gevonden. De politie gaat ervan uit dat de vrouw zichzelf van het leven heeft beroofd.

:7

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Er gaan echt bizarre verhalen en nieuwsberichten rond over Pokémon GO en wat spelers zoals meemaken :cab:

Maar goed, heeft iemand Pikachu al? Ik ben al een tijdje op zoek, maar kom hem nergens tegen. Schijnt dus ook dat als je aan het begin van de drie Pokémon wegloopt waar je uit moet kiezen, hij na een meter of 10 zal op duiken :@ Wel handig om te weten voor zij die nog wachten op officiële app :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, nu geen zin meer om opnieuw te beginnen. :puh:

Ik heb Pickachu wel al op m'n 'nearby' lijstje zien verschijnen, het was alleen niet mogelijk om tot bij hem te geraken. :(

-----

Nice dat je in andere dorpen/steden weer andere Pokémon vind. :puh:

Ik was gisteren even 5 minuten in Mechelen en had al 3 nieuwe Pokémon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 37 Pokémon op dit moment:

Pidgeotto(CP144/CP 81)

Squirtle(CP124)

Caterpie(CP41)

Pidgey(CP59/CP51/CP26/CP10)

Weedle(CP25/CP10(3x))

Zubat(CP66/CP62)

Drowzee(CP45)

Krabby(CO10)

Rattata(CP50/CP22/CP10(2x))

Kakuna(CP38)

Poliwag(CP50)

Goldeen(CP36/CP11)

Eevee(CP111)

Magikarp(CP10)

Venonat(CP28)

Bulbasaur(CP28)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net een Vaporeon uit de straat gehaald. Heb nu onderstaande Pokémon.

  • Abra
  • Caterpie
  • Charmander
  • Clefairy
  • Dratini
  • Drowzee
  • Eevee
  • Fearow
  • Gastly
  • Golbat
  • Goldeen
  • Horsea
  • Jigglypuff
  • Kakuna
  • Koffing
  • Krabby
  • Magikarp
  • Magnemite
  • Paras
  • Pidgeot
  • Pidgeotto
  • Pidgey
  • Poliwag
  • Psyduck
  • Raticate
  • Rattata
  • Seadra
  • Seel
  • Shellder
  • Slowpoke
  • Spearow
  • Squirtle
  • Staryu
  • Venonat
  • Veporeon
  • Weedle
  • Zubat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb het spel nog niet gespeeld, misschien dat ik het even ga doen zodra het spel officieel in Nederland uit is. Toch vind ik het gewoon absurd hoe het mensen veranderd, ik ging vandaag naar de studio en kwam al meteen een stuk of 10 mensen bezig die in het verkeer deelnamen en dit spel zaten te doen... Benieuwd hoe lang dit door blijft gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=simple]Pokemon | CP

Charmander | 12

Cloyster | 224

Goldeen | 62

Magikarp | 10

Magnemite | 11

Pidgeotto | 116

Poliwag | 83/10

Psyduck | 69

Rattata | 68/35/10

Shellder | 76

Spearow | 66/44

Staryu | 37

Weedle | 15

Zubat | 74[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Transferen jullie de dubbele pokemon niet?

In mijn dorp heeft een inwoner een beeld in de tuin en die is bestempeld tot Pokestop. :7 Wel minder is dat het huis naast een drukke autoweg staat waar je 60 mag rijden. Je moet eerst de autoweg oversteken voor je bij de Pokestop kan, maar dan ben je ook al op het privé terrein waar de mensen wonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...