Jump to content

Pokémon GO


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    26

  • Bierbuikje

    20

  • 3L1077

    19

  • NickOwnage

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net een Rapidash uit mijn tuin geplukt. Da's makkelijk verzamelen.

Wat me trouwens wel tegenstaat, is dat je voor een transfer altijd maar één candy krijgt. Het zou mij logischer lijken dat je voor geëvolueerde Pokémon en voor Pokémon met hoog CP meer candies krijgt dan voor een zwakke 'basic'. Nu loont het namelijk helemaal niet om, ik zeg maar wat, een CP 400 Raticate te vangen, als je voor een CP 20 Rattata hetzelfde krijgt, terwijl je daar doorgaans veel minder Pokéballs aan kwijt bent. Maar blijkbaar ben ik niet de enige met dat idee, want ik heb deze 'klacht' al op meerdere plekken op zien duiken. Even afwachten wat er gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is de fun er al een beetje vanaf. Ik woon niet in een grote stad en zelfs in de dichtstbijzijnde stad zijn de Pokéstops en Pokémon schaars. M.a.w.: woon je niet ergens rond een grote stad, dan ben je gefucked. Dit komt omdat Pokémon Go vrijwel klakkeloos de database van Ingress gebruikt en die focuste zich vooral op -jawel- stedelijke gebieden.

Daarom ook dat je niks van Pokémons vindt in afgelegen gebieden terwijl dat bij Pokémon net wél zo zou moeten zijn. Jammer. Waarschijnlijk zat ik nu nog intensief te spelen als ik in Gent of Brussel woonde, waar er Pokéstops aan de lopende band zijn.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Transferen jullie de dubbele pokemon niet?

Jawel, maar aangezien ik alleen thuis en bij (m'n nieuwe) vriendin Pokemons kan vangen wil ik beide locaties graag opslaan. Daarnaast heb je toch genoeg ruimte :)

@MP: Ik begrijp je probleem, ik woon in Assen (grote stad) maar omdat ik aan de rand woon heb ik ook weinig pokestops. Terwijl bij m'n vriendin in Oosterwolde (klein dorpje) juist wel veel zijn. Dus heb hetzelfde maar dan andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik woon in een dorp en ik heb werkelijk 4km gelopen nu en heb gewoon echt helemaal niets, maar dan ook echt niets ontdekt.

Daarom ook dat je niks van Pokémons vindt in afgelegen gebieden terwijl dat bij Pokémon net wél zo zou moeten zijn. Jammer. Waarschijnlijk zat ik nu nog intensief te spelen als ik in Gent of Brussel woonde, waar er Pokéstops aan de lopende band zijn.

Ik hoor van veel mensen dat ze het bos ingaan. Maar spawnen ze daar omdat het een bos is of omdat er juist veel actieve mensen zijn?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor van veel mensen dat ze het bos ingaan. Maar spawnen ze daar omdat het een bos is of omdat er juist veel actieve mensen zijn?

Ik heb ook al door een bos gewandeld en daar was er niet veel te vinden..
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij spawnen er dan met name Pokémons op plekken waar veel mensen actief zijn. Vandaar al die fotos waar zoveel mensen op de zelfde plek zijn.

Dus.. Dan maar met de auto naar de stad schater.gif Overigens denk ik dat het nog verbeterd op moment dat die officieel gelanceerd wordt.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij spawnen er dan met name Pokémons op plekken waar veel mensen actief zijn. Vandaar al die fotos waar zoveel mensen op de zelfde plek zijn.

Dus.. Dan maar met de auto naar de stad schater.gif Overigens denk ik dat het nog verbeterd op moment dat die officieel gelanceerd wordt.

Het is niet zo zeer dat er op het platteland niks spawned, maar hoe meer pokestop hoe meer mensen daar 'lures' neer kunnen plempen. En op die lures komen dan weer bendes pokemons af, en in een stad zou je meer pokestop tegen kunnen komen.

Politie en PokemonGo:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6834043/fada7143/pok_politie.html

Link to comment
Delen op andere websites

Is het ook zo dat als ik bijvoorbeeld naar Miami ga, ik daar pokemon vind, die niet in NL te vinden zijn? smile3.gif

Ik denk dat dit wel meevalt. Alle pokémon zijn te vangen, maar wellicht zijn er in Miami andere pokemons sneller te vangen dan in jouw woongebied.

Edit: Koffing gevangen!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor van veel mensen dat ze het bos ingaan. Maar spawnen ze daar omdat het een bos is of omdat er juist veel actieve mensen zijn?

Ik heb ook al door een bos gewandeld en daar was er niet veel te vinden..

Same, helaas. :(

In het bos vlak naast mijn dorp was er zelfs geen één Pokémon te bespeuren.

Ik heb gisteren wel ergens gelezen dat we binnenkort misschien zelf Pokéstops/gyms gaan kunnen aanvragen. Zou wel al veel helpen. :puh:

---------------

Heb zonet Meowth in m'n 'nearby' lijstje gezien, alleen niet kunnen vangen. hue hue hue :-(

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ervaring tot nu toe is dat je met een beetje geluk elke willekeurige Pokémon op elke plek kunt tegenkomen. Zo zit het in mijn straat normaal gesproken vol met de gebruikelijke Pidgeys en Weedles, maar ik heb hier dus gisteravond vanuit mijn stoel een Rapidash gevangen en een straatgenoot heeft een Tentacruel opgepikt in zijn voortuin. Die hebben we daarna ook allebei niet meer teruggezien, dus het lijkt erop dat op plaatsen waar normaal alleen 'basics' zitten, je sporadisch ook meer bijzondere pogeymansz kunt tegenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...