Jump to content

Wat is voor jou nostalgies? [games]

super_senne

Recommended Posts

Wat voor een ding in een (oude) game weekt nu nog voor jou nostalgies?

Voor mij is het de theme song uit battlefield 1942

Nog net die tijd meegemaakt...

Edited by super_senne

Die soundtrack van bf1942 luister ik nog steeds vaak. Prachtig orkestraal nummer.

Voor mij zijn het games zoals A2 Racer, need for speed 2 en GTA 1 die me echt aan vroeger doen denken. Ook games als Age of Empires en Red Alert 1 kunnen wel op dat lijstje staan. Om een of andere manier heb ik consolegames nog nooit zo leuk gevonden. Vandaar begon mijn echte gametijdperk ook pas toen ik een PC kreeg met games erop :puh:

Echt nostalgisch is toch de eerste Super Mario Bros. Mijn gaming-geschiedenis begon met een NES, SMB en Duck Hunt.

-plaatje-

Aah smb :tu: Die had ik op de gameboy. Ik had helaas nooit een NES of SNES voor mijzelf,wel bij vrienden. Prachtige tijden waren dat :D

En nu vrolijk verder met Mario Maker :puh:.

Edited by Dexist

Vooral de GTA-reeks, maar ook spelletjes op de Nintendo Gameboy Advanced SP.

Dan had ik van die kaarten waar 100 spelletjes op stonden zoals: Aladin, Rayman en Circus Charlie ^_^

Ook The Sims-serie en vooral The Sims 1 en 2 heb ik me heel veel uren mee vermaakt.

Voor mij gelden vooral games als Mario, Donkey Kong, GTA III & SA en natuurlijk Pokémon als een van mijn nostalgische games. Geweldig om sommigen van tijd tot tijd nog eens te spelen.

Rollecoaster Tycoon! :)

*surprise*

Ook hadden we rond m'n 7e de N64 van m'n oom in huis, en daarop speelde ik, voor zolang het mocht, Super Mario N64! :) Wist natuurlijk niet wat ik moest doen, maar dat maakt niet uit... :puh:

Edited by Ezra24rct3