Jump to content

Wat is voor jou nostalgies? [games]


super_senne

Recommended Posts

Ik ben nu toevallig weer Lego Island aan het spelen, voor het eerst sinds mijn kindertijd. Bijzonder om alle facetten van het spel, die erg herkenbaar voor me zijn, nu toch met een heel ander perspectief te bekijken.

Oh ja, normaal heb ik totaal niets met het kijken van andere mensen die gamen en er zogenaamd grappig commentaar bij geven, maar ik vond er vandaag één waar ik zowaar wel een beetje om moest lachen:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger heel veel verschillende games gespeeld, erg leuk om daar nu één en ander van terug te zien...

Kon zo snel alleen maar een let's play vinden, dus negeer het commentaar maar wat als het je stoort. :puh:

Geniaal spel dit, disc al tijden terug kwijtgeraakt helaas...

Onvoorstelbaar veel nostalgie, dit. :puh:

Andere delen (zoals hierboven) heb ik nooit gespeeld, maar deze des te meer!

Ik kan me ook nog een spel heugen van Elmo of Grover die in een luchtballon allerlei avonturen beleeft, maar daar kon ik zo snel niets van terugvinden helaas. Binnenkort maar eens beter zoeken, ben toch wel wat nieuwsgierig geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als er echt een paar spellen zijn dat de nolstagie naar boven komt is dat wel bij de commander keen reeks.

En ook een.leuk spel waar ik. Vroeger mij vaak uren mee kon vermaken was dat wel rollercoaster tycoon 1.agh ja niks is leuker dan om zonder rede een bezoeker in de plomp te gooien en dat je dan toekijkt dat hij/zij. Verdrinkt.of dat je bij een bepaalde achtbaan een rail verwijdert terwel de achtbaan een rit maakt en dat die dan weg schiet als een raket en dan ontploft.wat lach ik toen in een deuk.

En verder speelde ik ook Freddy the fish en put put.

GTA kwam toen wat later rond mijn tiende/elfde jaar.

En heb mij zeker ook wel jaren vermaakt met GTA San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...