Jump to content

Eden Hazard Wallpaper


MeestalRobin

Recommended Posts

Hallo

Ik heb laatst een Eden Hazard wallpaper gemaakt in Photoshop CS6. Dit is de eerste keer dat ik een wallpaper heb gemaakt en ik zou dus graag feedback ontvangen van jullie. Ik heb me trouwens laten inspireren door Keeuske zijn

.

Alvast bedankt

post-143884-0-89632500-1442137526_thumb.png

Vrij te gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt verstand van dit soort dingen maar ik vind het er wel mooi uit zien. Je hebt een goede achtergrond gemaakt die er erg mooi uitziet maar ook niet te veel aandacht opeist, daarom valt Hazard heel erg op. Dat lettertype vind ik ook goed gedaan en dat je er een soort vakje van maakt door de lijnen er boven en er onder heeft het een mooie plek. Ik vind trouwens de achtergrond opsommige plekken wat te wazig, maar dat kan aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, welkom op het forum, en het Graphics forum specifiek! ^_^

Erg toffe wallpaper! Ik hou vooral van de gekeurde overgang met het blauw, die ziet er goed uit. Leuke kleur, goede overgang, niet te veel, niet te weinig. Prima! De tekst staat ook goed op z'n plaats. De sterretjes hadden er voor mij niet bij gehoeven, maar ach, dat maakt echt niet uit. Ook de details achter en rond Hazard vind ik goed, niet te opvallend.

Het enige 'minpunt' is het de selectie van Hazard. Ik weet niet hoe je die gedaan hebt (masker/pentool/brush/selectie?), maar best kun je proberen de rand nog net iets inwaarts te verschuiven. Moest je niet weten hoe, kun je hier altijd hulp vragen. :)

Wat betreft het volgen van tutorials, of andere mensen volgen: dat is eigenlijk het beste dat je kunt doen. Geen betere manier om iets te leren, dus ga vooral zo verder. Moest je nog een tutorial willen volgen, kan ik je mijn eigen Splatter Silhouette aanraden, maar we hebben nog talloze andere tutorials in ons forum staan.

Ga zo verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie, 3L1077! Ik heb Hazard geselecteerd met de pentool. Uiteindelijk heb ik er een heel erg lichte drop shadow aan toegevoegd dus het zal waarschijnlijk dat zijn dat je bedoeld. Ik ga later vandaag eens eventjes kijken naar je tutorial (en uitproberen, uiteraard).

Bedankt voor de tips!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een masker gemaakt, of gewoon uitgeknipt?

Moest je een masker gemaakt hebben, kun proberen er rechts op te klikken, en dan zou je een optie moeten krijgen masker verfijnen, daar kun je met een slidertje, ergens midden in het venstertje ofzo, normaal gezien je rand naar binnen of buiten verschuiven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er op het eerste gezicht goed uit! Leuk dat Hazard zo uit de achtergrond springt. Wel zou ik proberen om Hazard aan de rechterkant iets beter te verwerken waardoor je niet de lijnen van het shirt helemaal ziet. Dit kan simpel door wat effecten (als voorbeeld light textures) toe te voegen. Nu lijkt het een beetje dat Hazard op de achtergrond geplakt is, terwijl dit niet het geval is natuurlijk (of nouja, dat moet je niet uit willen stralen).

Voor de rest; kleurgebruik is prima gedaan. Past mooi bij het geheel. Daarnaast is je font en fontkleur ook mooi gedaan. Plaatsing van de render als font is goed :) Ik zou persoonlijk nog wel wat meer met de tekst gaan doen, maar dat is natuurlijk een keuze. Ik ben namelijk iemand die veel van textures houdt.

Goed gedaan man! Ben benieuwd naar meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...