Jump to content

4 games, 1 name


NickOwnage

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik was vandaag in een creatieve bui en had zin om iets nieuws te leren op GIMP. Het leek me geweldig om een signature met mijn naam te maken met daarin plaatjes van games.

Ik heb eerst een

bekeken en vervolgens aan de slag gegaan. De Tutorial had een ander versietype als mijn huidige GIMP dus de laatste stap van Bevel en Emboss kon ik niet zo uitvoeren als in de tutorial. Desalniettemin vond ik deze toch wel goed gelukt. Het heeft mij rond de 2 á 3 uurtjes beziggehouden, maar het resultaat mag er zijn. Wat vinden jullie ervan?

24ux2e1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt heren!

@.Phoenix.: De games inderdaad verloren wat kwaliteit door de Drop Shade/Slagschaduw.

@E1077: Nee, klopt. Ik vond het moeilijk een lettertype erbij te pakken, want GIMP loopt vaak vast na gebruik/installatie van nieuwe lettertypes. Deze kwam ik per toeval tegen op Dafont. Was mooi dik en groot, dus beviel me wel. Het was een uitdagende klus, maar wel met veel voldoening. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes gemaakt Nick :tu: Zoals Eliott al opmerkte, zeer persoonlijk ^_^ Zo blijkt ook maar weer dat je ook met GIMP tot leuke creaties kan komen.

Enige kanttekening die ik erbij kan zetten is dat ik een beetje het idee heb dat het linkerplaatje (Gears of War?) er niet helemaal bijhoort, hij schiet er een beetje uit door de de kleuren in het plaatje. Verander de K in een E en je formuleert precies mijn mening :cab:NICE

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er inderdaad erg goed uit. Ik ben het wel volledig met Eliot eens; de inner-shadow is goed uitgewerkt, maar het lettertype vind ik ook niet mooi. Nu vind ik persoonlijk ook dat het uitzoeken van een lettertype het moeilijkste van het hele design is. :puh:

Nou goed, prima gedaan. Mooie afbeeldingen uitgekozen en goed uitgewerkt. Ziet er uit als één geheel. Zijn dit overigens ook de games die je speelt? Dan is het natuurlijk helemaal persoonlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel! Ja, dit zijn vooral games waar mijn hart ligt. Ik vond vooral het transparant maken van de achtergrond lastig aan dit hele geheel ivm al die lagen. Ik ben natuurlijk een amateur, dus voor mij is dit heel wat. :)

Van links naar rechts:

Gears of War (Sinds 2006 uitgebracht en fan)

Assassins Creed

Call of Duty

Tomb Raider

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...