Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

Zie je? Alweer problemen met die stomme computers. Koop toch gewoon een xbox 360 of een playstation 3. Dan heb je dat gezeik niet. knipoog.gif Disc erin en spelen maar. :D

Ik heb een PS3, maar ook een gloednieuwe PC en vanwege de geweldige PC-graphics en het richten met de muis heb ik hem voor de PC gehaald. En ik moet zeggen, ondanks de problemen heb ik daar geen spijt van, de graphics zijn adembenemend. PC-gaming is naar mijn mening stukken beter dan PS3, alhoewel dat verschilt per game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Ik heb nooit echt wat gehad met FPS-games. Heb vroeger wel 'ns WarRock en Soldier Front gespeeld, maar vond daar nooit echt veel aan.

Toen ik wat las over Max Payne 3, over hoe geweldig deze wel niet moest zijn, heb ik even nagedacht.

Het spel heb ik nu een paar dagen, en ik heb er zeker geen spijt van, WAT EEN GAME! :D

Alleen het verhaal is al ijzersterk, de graphics zijn uitstekend en de gameplay is ook goed. De 'bullet time' vind ik een prachtige toevoeging, evenals dat je tijdens bullet time alle kanten op kan duiken en ondertussen kunt schieten.

Voor mij, iemand die dus nog nooit echt een FPS-game heeft gespeeld, is Max Payne 3 een geweldige game waardoor ik nu ga kijken of er meer geweldige shooters zijn.

Als ik dit spel een cijfer zou moeten geven, geef ik het een dikke 9 :) Rockstar, bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, het gaat erom dat het een shooter is, wat ik nooit echt heb gespeeld :puh:

Officieel is dit een third-person shooter toch? :puh:

Je mist voor de rest weinig aan shooters hoor, de enige die ik kan noemen die je gemist zou kunnen hebben zijn Mass Effect 3 en Gears of War 3. Voor de rest zijn er niet veel third person shooters op de markt, first person shooters zijn populairder maar minder goed vind ik persoonlijk.

Binnenkort komt Spec ops the Line uit, op 29 juni om precies te zijn. Maar die game kan denk ik niet op tegen Max Payne 3, dat is mischien wel de beste game van het jaar. Ik had niet zulke hoge verwachtingen net als jou Doemar, maar na alle reviews gezien te hebben moest ik de game gewoon kopen. De aktie en het verhaal zijn inderdaad erg goed gedaan, Max Payne is het beste hoofdpersonage wat ik op kan noemen.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Max Payne 3 een slechte game... kane&lynch rubbish :ch:

May the old Max rest in peace...

Dat meen je niet hoe kan je deze game nou rubbish noemen :7 , Max Payne 3 is kanshebber beste game van het jaar 2012. Ik heb nog nooit zo'n goed verhaal in een game gezien als bij Max Payne 3, nu Bioshock Infinite uitgesteld is naar 2013 maakt Max Payne 3 een grote kans om bij mij op nummer 1 te komen. De enige die er wat mij betreft tegen op kan is The Last Of Us, maar die is alleen voor de PS3. Dus zal Max Payne 3 toch wat meer geliefd worden door het publiek.

Pluspunten:

+ mooie maps & setting

+ gameplay van vorige maxpayne's : Bullettime (& epic tv XD )

minpunten:

- weinig vernieuwende gameplay;

- weinig vrijheid in het verhaal

- weinig vrijheid buiten het verhaal ( de missies en maps zijn scripted )

- je kan door veel dingen niet heen schieten ( bijvoorbeeld door een simpele bank op de favela ) of met een De.50 door iemands armored vest.

- gameplay missend van vorige MPgames: alles kunnen openen en aandoen niet alleen tv's, maar ook kledingkasten open doen, toiletten, koffieautomaten etc.

en tja als je er toch op let, vind ik het wel een beetje vreemd dat ie 2000 man heeft uitgeroeid... maar goed dat was bij eerdere max paynes ook zo epic :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het is ook leuk om erbij te melden dat 1 hele week lang iedere dag een handje vol games 50 % goedkoper zijn bij steam :Y , Max Payne 3 zouden mensen die de game nog niet hebben zeker kunnen aanschaffen voor deze bijzonder lage prijs. Ik heb er gewoon 60 euro voor moeten neer tellen toen de game half mei uit kwam. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Gisteren heb ik Max Payne 3 gekocht via steam, een koopje van €25.

Heb bewust gekeken als mijn PC hem aan kon en dat kon die, wel op de minimale settings, maar het kon.

Na 7 uur hem te downloaden en een installatie uit te voeren, was die dan eindelijk klaar en gereed om te spelen.

Als ik het spel nu opstart krijg ik een zwart beeld met het welbekende pijltje van de muis erin, dan reageert die niet meer, na ctrl+alt+delete te hebben gedrukt geeft mijn computer aan: 'Max Payne 3 werkt niet meer.'

Iemand die weet wat ik nu moet doen? (Het liefst als laatste optie een her-installatie, want ik heb geen zin om hem weer 7 uur te moeten laten installeren)

Alvast mijn PC specs mochten die aan de orde komen:

Rapport van Ben's computer

Uitgevoerd op 21-7-2012, 16:54:48

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MEDIONPC

- Computermodel: MS-7502

- Computernaam: PC_VAN_BEN (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD

- Model: MS-7502

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG

- Aansluitingen: PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij)

- Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (Dual Core)

- Kloksnelheid: 2800 MHz

- Socket & Cache(s): Socket 775, 1536 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3325 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:)

- Grootte: 931,50 GB (911,51 GB (C:) + 19,99 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 253,89 GB (243,41 GB (C:) + 10,48 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Onbekend, I: Onbekend

- Model(len): C: ST31000333AS IDE, D: Generic Flash HS-CF USB Device USB, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40, I: ES6491P DID595R SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce GT 140

- Beeldprocessor: GeForce GT 140 (0x0627)

- Geheugengrootte: 512 MB VRAM

- Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.17.11.9745

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1440x900 (Breedbeeld 16:10 WXGA+)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 59 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-HID

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: USB-HID

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Intel® 82562V 10/100-netwerkverbinding (Ethernet 802.3), 802.11 n/g/b Wireless LAN USB Adapter (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.0.110, MAC: 00:24:21:06:32:D5, DHCP: 192.168.0.1 & IP: 192.168.0.107, MAC: 00:22:43:12:06:12, DHCP: 192.168.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6002

- Service Pack: Service Pack 2

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zijn er mensen die Max Payne 3 nu in de komkommertijd hebben gekocht? Zo'n soort game vind ik het wel, net als Spec ops: The Line. Games waar de singleplayer de hoofdzaak is worden vaak pas maanden na de release populair.

Ik denk dat ik Max Payne 3 binnenkort voor de vierde keer ga uit spelen, als je weet waar elke vijand zit dan kun je onverwachts aan komen dodgen en dan zijn de tegenstanders al te laat om te reageren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...