Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

Zijn er mensen die Max Payne 3 nu in de komkommertijd hebben gekocht? Zo'n soort game vind ik het wel, net als Spec ops: The Line. Games waar de singleplayer de hoofdzaak is worden vaak pas maanden na de release populair.

Ik denk dat ik Max Payne 3 binnenkort voor de vierde keer ga uit spelen, als je weet waar elke vijand zit dan kun je onverwachts aan komen dodgen en dan zijn de tegenstanders al te laat om te reageren. :puh:

Ik ben wel van plan om hem te kopen, maar ik wacht liever tot hij nog een beetje in prijs is verlaagd. :puh:

Ik wil er maximum 40 euro aangeven, en momenteel is hij gedaald tot 50.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Geweldige game Max Payne 3.

In het begin lukte het niet echt.

Bijvoorbeeld in chapter II of III Maar als ik die nu nog een keer speel lukt het met gemak,

Bullet time is echt handig! Komt er een jugg aan, Pak je je shotgun, Bullet time aan: Masker kapot schieten.

Bij de laaste missies ging ik echt op de hoofden schieten , 1 kogel om het masker kapot te knallen, Andere kogel om de hersenen te laten bloeden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Kan iemand mij helpen? Als ik Max Payne 3 opstart zegt hij: Max Payne 3 werkt niet meer. Volgens mij start hij hem in een verkeerde resolutie, of het licht aan mijn videokaart.

Wie kan mij helpen?

Het kan bijna niet aan mijn laptop zelf liggen, dinsdag heb ik een nieuwe Dell xps17 gekocht.

Intel Core i7

RAM 8 gb

NVDIA Geforce GT 550M

Intel®Hd Graphics Family

2,2 GHZ + boost t/m 3,1

Windows 7

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Joost

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met topic over exact hetzelfde onderwerp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er mensen die Max Payne 3 nu in de komkommertijd hebben gekocht? Zo'n soort game vind ik het wel, net als Spec ops: The Line. Games waar de singleplayer de hoofdzaak is worden vaak pas maanden na de release populair.

Ik denk dat ik Max Payne 3 binnenkort voor de vierde keer ga uit spelen, als je weet waar elke vijand zit dan kun je onverwachts aan komen dodgen en dan zijn de tegenstanders al te laat om te reageren. :puh:

Ik ben wel van plan om hem te kopen, maar ik wacht liever tot hij nog een beetje in prijs is verlaagd. :puh:

Ik wil er maximum 40 euro aangeven, en momenteel is hij gedaald tot 50.

Ik denk dat je voor 30 euro Max Payne 3 in het aankomende 4e kwartaal kan kopen :Y , het is geen Call of Duty achtige prijs aanpak die na een paar jaar nog steeds veel te duur is. The Darkness 2 bijvoorbeeld had ook niet zoveel verkocht en die was na een paar maanden al voor 30 euro verkrijgbaar ( ook een aanrader trouwens :) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik speel op dit moment veel Score Mode (Arcade Mode). Lekker alle vijanden dood schieten zonder echt vast te zitten aan een doel.

En sinds de gratis Disorganized Crime DLC is het alleen maar leuker geworden met de nieuwe toevoegingen zoals ontploffende kogels en headshot mode. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben blijven hangen bij het allerlaatste gedeelte, de scene in de hangar. En ik heb gewoon geen tijd om er eens goed voor te gaan zitten :$

Het is zeker de moeite om dat gedeelte af te maken, je moet de granaten die op je afgevoert worden tijdens het vuurgevecht in bullet time kapot schieten. Dus als er een granaat naar Max word gegooit schakel je over op bullet time en schiet je die kapot. Er volgt tevens een vette achtervolging na je dat stuk voltooit hebt en vele cutscenes die de moeite waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker de moeite om dat gedeelte af te maken, je moet de granaten die op je afgevoert worden tijdens het vuurgevecht in bullet time kapot schieten. Dus als er een granaat naar Max word gegooit schakel je over op bullet time en schiet je die kapot. Er volgt tevens een vette achtervolging na je dat stuk voltooit hebt en vele cutscenes die de moeite waard zijn

En dan de laatste cutscene van dat level.Waarin Max dat been brak van die Commissaris (Weet niet zeker of het een commissaris was :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb dit spel via Steam maar als ik hem wil opstarten komt er te staan: Unable to find a volume for file extraction. Please verify that you have proper permissions. Dan klik ik op ok. Dan komt er Error writing temporary file. Make sure your temp folder is valid. Te staan dan klik ik weer op ok. dan komt er zo'n ding dat je op uitvoeren moet drukken dan druk ik daar op dan komt er runtime Error!

Program: -----------------

This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Please cantact the application's support team for more info.

Help mij aub ik wil het spel snel spelen

Ging het wat te snel klik hier dan onder dan is er een filmpje van

>>> Door Bassieboy35: Video verwijderd, bedankt voor het melden Davedavy, graag verzoek ik je ook de video van Youtube af te halen. Wij kunnen dat niet voor je doen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...