Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Ja, dit spel is zeker je geld waard. De multiplayer heeft mij niet veel kunnen boeien, maar daartegenover staat een geweldige singleplayer waar je zeker plezier aan gaat hebben. Je kunt hem overigens voor goedkoper dan 35 euro krijgen.

Dat gaat moeilijk als ik een mac heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit spel is zeker je geld waard. De multiplayer heeft mij niet veel kunnen boeien, maar daartegenover staat een geweldige singleplayer waar je zeker plezier aan gaat hebben. Je kunt hem overigens voor goedkoper dan 35 euro krijgen.

Dat gaat moeilijk als ik een mac heb ;)

Excuses, ik ging er van uit dat je een PS3 had (heb veel posts van je gezien over de PlayStation 3 of 4 ??). Dan zeg ik alsnog dat hij de 35 euro meer dan waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ga straks max payne 3 kopen, ik ik was van plan om er 2 DLC bij te doen. Nu staat er geen  logo bij, en meestal betekend dat dat

het niet voor mac is. Is dit hetzelfde met DLC of niet?

Met vriendelijke groet,

Supergtagamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Episch spel! In tegenstelling tot de meeste MP fans die vonden dat dit geen echte MP-game meer was omdat het niet echt meer film noir was, vond ik dit een topper. Echt een geniale sfeer in het spel, en een goeie gameplay. De multiplayer vind ik wel wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel zal ik erg leuk vinden in mijn collectie. Aangezien de game echt heel uitgebreid volgens mij is. Ik ben er helemaal voor gespannen, en wanneer ik mijn geld krijg en er is een leuke actie zal ik allemaal leuke dingentjes erbij komen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog maar net begonnen aan de game maar vindt m nu al PRACHTIG!

Prachtig systeem met schieten en alles en ook dat je opzei en vooruit kan springen is grappig! En dat voor 20,-! Zeker je geld waardt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog maar net begonnen aan de game maar vindt m nu al PRACHTIG!

Prachtig systeem met schieten en alles en ook dat je opzei en vooruit kan springen is grappig! En dat voor 20,-! Zeker je geld waardt!

Bullet Time ziet er inderdaad fraai uit op YouTube, moet ik zelf ook maar is proberen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel zal ik erg leuk vinden in mijn collectie. Aangezien de game echt heel uitgebreid volgens mij is. Ik ben er helemaal voor gespannen, en wanneer ik mijn geld krijg en er is een leuke actie zal ik allemaal leuke dingentjes erbij komen! :tu:

Houd er wel rekening mee dat de game volledig lineair is; je hebt geen vrijheden in wat je gaat doen zoals bij GTA. Maar verder is het een topper die ik met veel plezier gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...