Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

Ik vond de game wel wat tegenvallen daardoor.. Ik bedoel, het verhaal zelf is echt top, de graphics zijn amazing maar net als L.A. Noire vind ik het niet echt een replay-waarde hebben. Aan zulke games zou ik echt geen €60 meer kunnen geven..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Daarom droppen ze ook zo snel in prijs, veel spelers denken er zo over.

Ik heb de game ook sinds een tijdje, voor een prikkie 2e hands. :tu: Gister voor het eerst de multiplayer gedaan, man wat een kick de eerste keer dat je een melee kill pakt terwijl de ander in slo-mo al schietend op je af duikt. Ik snap echter nog geen fluit van alle termen in de game, en de singleplayer ben ik nog niet verder gekomen dan Chapter I. Hopelijk deze zomermaanden wat tijd voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem, en dat is dat max payne 3 niet meer wilt starten op mijn iMac. Ik heb mijn mac al geüpdated en opnieuw opgestart.

Helaas helpt dit niet. Ik baal hier erg van. Hoe los ik dit op?

Link to comment
Delen op andere websites

Die had ik al gezien, maar dat is niet mijn probleem. Het probleem is dat ik niet eens iets te zien krijg van max payne 3.

Ik zie hoogstens het icoontje in de dock springen, maar dan verdwijnt die ook. Ik zie niet eens een laadscherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste leden ik heb een vraag over mp3

Ik zie mensen met een soort van astronauten pak die veel damage kunnen verdragen

en mijn vraag is hoe speel je zo een astronauten pak vrij of moet je dan een dlc kopen

Norik

Link to comment
Delen op andere websites

Uh nee :7 Dit is een Bomb Suit en die zit in de Hostage Negotiation pack die je kan downloaden via de PSN/Xbox live store. En ze komen niet voor in de singleplayer. Dat zijn gewoon Elite versies van de Cracha Preto en de UFE.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...