Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Ik denk dat ik de game toch ga halen, aangezien ik hij me toch wel héél vet lijkt.

Nu ben ik alleen enorm aan het twijfelen of ik hem moet kopen voor de PS3 of voor de PC. Ik heb games zoals GTA: IV en James Bond: Quantum of Solace op de PS3 gespeeld, en games zoals GTA: San Andreas weer op de PC. Het lijkt me fijner om gewoon met je muis te kunnen richten, maar toch twijfel ik. M'n PS3 staat trouwens ook gewoon op mn PC-monitor (beeldscherm) aangesloten, dus ik zou met beide consoles op hetzelfde scherm spelen. Wat zeggen jullie: moet ik hem kopen voor de PC of voor de PS3?

Er word bij het begin van Max Payne 3 vragen gestelt over hoe je de instellingen van de game wilt hebben, je kan ook het automatisch richten uit zetten. Dan voelt de game een klein beetje meer als een PC versie, wat ik niet aan raad trouwens als je Max Payne 3 voor de eerste keer uit speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hard zuigt echt. Ik zit vast bij een level waar ze allemaal molotov's gooien. Ze zeggen hoe vaker je dood gaat op een checkpoint hoe meer ammo en painkillers je krijgt. Nou toen ik eraan begon had ik er 2 en na 30x dood te zijn gegaan heeft het systeem alles eruit gegooid, dus nu is het helemaal onmogelijk. Dan maar het level opnieuw. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker het boot level waar in je Fabiana moet achter volgen en de vijanden om je heen plus de molotov cocktails moet neer schieten

, dat level vond ik zelf niet zo moeilijk. Maar op hard is de game een totaal andere ervaring blijkt, ik ben geen een keer dood gegaan op normal in dat level.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo midden vorige week Max Payne 3 voor de tweede keer uitgespeeld, als je de game voor de tweede keer doet weet je waar alle vijanden zitten. En gebruik je vaker bullet time, voor de tweede keer vind ik het kwa gameplay leuker om te spelen. De eerste keer blijft geweldig om het verhaal te beleven natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net max payne 3 gekocht en geinstalleerd. als ik hem wil opstarten dan komt eerst het update schermpje omhooog en als die zich realiseerd dat er geen nieuwe updates zijn gaat het beeld op zwart en dat blijft het dan ook. als ik dan taakbeheer opstart staat er dat het niet reageerd. ik heb met de flitskikker tool gecheckt of ik de reqs had en die heb ik allemaal. weet iemand wat nu het probleem is en hoe ik het oplos? ik vind het nu een beetje zonde van mijn €45

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...