Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

volgens die site moet ik de microsoft .NET 3.5 hebben. ik klik op de link. download het en voer em uit.. dan gaat ie installeren en dan geeft ie aan dat er een fout in de setup is?

ik loop verder die pagina af te kijken en op alle links te klikken voor de zekerheid... maar nu kom ik dit tegen http://support.rockstargames.com/entries/21503583-links-to-the-latest-video-audio-and-system-component-drivers geen idee of ik dit nodig heb maar in die lijst staat een hoop... waar kan ik zien welke ik dan moet hebben?

er staat ook bovenaan die hulpsite die zombiespeed heeft gegeven over "crashing back to desktop" dat gebeurd niet echt. het scherm word zwart en dat blijft het ook en als ik dan op ctrl/alt/del druk staat er dat ie niet reageerd

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, als ik zeg maar met me gta ic eflc in een gebouw of een safehouse zit dan krijg ik zwart beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Beetje offtopic he. Hiervoor moet je zelf een topic aanmaken in GTA IV techische hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

niemand die er enig verstand van heeft? of die iemand kent die normaal niet op dit gedeelte van t forum komt maar wel dit soort dingen weet te fixen als het in gta gebeurd?

Link to comment
Delen op andere websites

niemand die er enig verstand van heeft? of die iemand kent die normaal niet op dit gedeelte van t forum komt maar wel dit soort dingen weet te fixen als het in gta gebeurd?

Heb hetzelfde probleem. Rechterklik op de snelkoppeling waar je het spel mee opent, en klik op Eigenschappen. Ga dan naar Compatibiliteit en vink het volgende aan: "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:" en kies uit het lijstje daaronder "Windows XP (Service Pack 3)". Als je de game nu launcht zou hij het moeten doen, dat doet hij in ieder geval wel bij mij.

Mijn volgende probleem is dat ik dan blijf hangen bij "Initializing...", misschien start ik er zo wel een topic over. Succes in ieder geval. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een heel eenvoudig vraagje: zijn er mensen die Max Payne 3 voor de PC hebben gekocht en hem wél werkend hebben gekregen? Tot nu toe kom alleen een enorme lading aan mensen tegen met klachten over foutmeldingen, crashes, initializing-problemen en ga zo maar door. Ik dus ook, in eerste instantie crashte de game, en toen ik hem werkend heb gekregen door een andere compatibiliteitsmodus in te stellen bleef ik eeuwig vast zitten bij "Initializing...". Heb hem hier nu al drie dagen liggen en héél veel dingen geprobeerd, maar zonder een werkende oplossing (en ja, ik hou Rockstar Support en andere forums voortdurend in de gaten) kan ik hem niet spelen. :ch:

Simpele vraag dus: wie heeft Max Payne 3 voor de PC gekocht en ondervindt géén problemen?

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

nu dat ik dat gedaan heb komt er een foutmelding en staat er: Service Pack 3 or higher is required to run the game.

als ik dan naar die link van zombiespeed ga en dan die 3.5 download en instaleer wil die het niet instaleren en staat er: fout in setup

is er nog een andere manier om die service pack te krijgen? want dit werkt niet zo

Link to comment
Delen op andere websites

nu dat ik dat gedaan heb komt er een foutmelding en staat er: Service Pack 3 or higher is required to run the game.

als ik dan naar die link van zombiespeed ga en dan die 3.5 download en instaleer wil die het niet instaleren en staat er: fout in setup

is er nog een andere manier om die service pack te krijgen? want dit werkt niet zo

Dat is NET.Framework 3.5 die je gedownload hebt.

Klik hier als je SP3 wilt downloaden!

Link to comment
Delen op andere websites

ugh.... dan krijg ik een foutmelding met: De versie van Windows die u hebt, komt niet overeen met de sofware die u wilt installeren.

3 kan niet omdat ik Vista heb (denk dat dat t probleem is)

3.5 kan niet omdat de setup dan een fout krijgt

zal ik misschien 4 hebben en dan wil die 3.5 daarom niet doen? heb wel iets gelezen over dat je 4 uit kan zetten maar ik snapte er weinig van... iets met administrative controls? maar da kan ik nie vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem liggen, en het probleem bij mij was dat hij bij het beginscherm niks deed. Het was gewoon een kwestie om op HOME te drukken en in te loggen in Rockstar Social Club. Dit heb jij waarschijnlijk niet. Misschien eerst even updaten. Dit zou kunnen helpen, want de updates krijg je erbij of kun je downloaden op de Rockstar site denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...