Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

Ik heb hem liggen, en het probleem bij mij was dat hij bij het beginscherm niks deed. Het was gewoon een kwestie om op HOME te drukken en in te loggen in Rockstar Social Club. Dit heb jij waarschijnlijk niet. Misschien eerst even updaten. Dit zou kunnen helpen, want de updates krijg je erbij of kun je downloaden op de Rockstar site denk ik.

Updates heeft 'ie al gedaan, en ik heb alles op deze pagina ook al gedaan, maar niets helpt. Het vreemde is dat het Social Club-ding wel verschijnt als ik Max Payne in Safe Mode run. Probleem is dan dat ik met een verklein schermpje moet spelen, en dat haat ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Ik heb (wellicht) goed nieuws voor je: Rockstar Games heeft vandaag een patch uitgebracht die je probleem misschien verhelpt. Het heeft in ieder geval al mijn problemen verholpen en ik kan nu gewoon spelen. Klik voor informatie over de patch. Je kan de patch gewoon downloaden door je game op te starten, ik hoop dat daarmee je problemen verholpen worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, als ik zeg maar met me gta ic eflc in een gebouw of een safehouse zit dan krijg ik zwart beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Beetje offtopic he. Hiervoor moet je zelf een topic aanmaken in GTA IV techische hulp.

Waar zit die tecnische hulp dan? En trouwens, het probleem is al opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, als ik zeg maar met me gta ic eflc in een gebouw of een safehouse zit dan krijg ik zwart beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Beetje offtopic he. Hiervoor moet je zelf een topic aanmaken in GTA IV techische hulp.

Waar zit die tecnische hulp dan? En trouwens, het probleem is al opgelost.

Moet je hier kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Max Payne 3 een slechte game... kane&lynch rubbish :ch:

May the old Max rest in peace...

:o hoe durf je!?!

MP3 was geweldig

Niet helemaal het zelfde als MP1/2 maar gewoon een sterke game!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem liggen, en het probleem bij mij was dat hij bij het beginscherm niks deed. Het was gewoon een kwestie om op HOME te drukken en in te loggen in Rockstar Social Club. Dit heb jij waarschijnlijk niet. Misschien eerst even updaten. Dit zou kunnen helpen, want de updates krijg je erbij of kun je downloaden op de Rockstar site denk ik.

Updates heeft 'ie al gedaan, en ik heb alles op deze pagina ook al gedaan, maar niets helpt. Het vreemde is dat het Social Club-ding wel verschijnt als ik Max Payne in Safe Mode run. Probleem is dan dat ik met een verklein schermpje moet spelen, en dat haat ik. :puh:

Klein schermpje krijg je niet groter? Als ik hem klein heb druk ik gewoon paar keer en wordt het scherm vanzelf groter. Heb je een goede PC of laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

probeer hem in de offline modus op te starten, misschien pakt ie hem dan wel ( gewoon internet uitploffen en de offline modus klikken :puh: ) eerste keer werkte het updaten bij mij ook niet helemaal lekker

Link to comment
Delen op andere websites

Ben even vergeten hier te vermelden dat de game na de uitgebrachte patch van Rockstar Games werkte, heb hem inmiddels al uitgespeeld. Alsnog bedankt voor jullie suggesties en (daarmee) hulp. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Max Payne 3 een slechte game... kane&lynch rubbish :ch:

May the old Max rest in peace...

Dat meen je niet hoe kan je deze game nou rubbish noemen :7 , Max Payne 3 is kanshebber beste game van het jaar 2012. Ik heb nog nooit zo'n goed verhaal in een game gezien als bij Max Payne 3, nu Bioshock Infinite uitgesteld is naar 2013 maakt Max Payne 3 een grote kans om bij mij op nummer 1 te komen. De enige die er wat mij betreft tegen op kan is The Last Of Us, maar die is alleen voor de PS3. Dus zal Max Payne 3 toch wat meer geliefd worden door het publiek.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je? Alweer problemen met die stomme computers. Koop toch gewoon een xbox 360 of een playstation 3. Dan heb je dat gezeik niet. knipoog.gif Disc erin en spelen maar. :D

Wat is dat nou weer voor stomme opmerking? :duh: Je weet toch dat de PC 100x beter is dan die console's? ....

Sorry voor offtopic!

Link to comment
Delen op andere websites

Zie je? Alweer problemen met die stomme computers. Koop toch gewoon een xbox 360 of een playstation 3. Dan heb je dat gezeik niet. knipoog.gif Disc erin en spelen maar. :D

no-shit-sherlock.jpg

Sorry voor deze offtopic post, maat wat GTAKevin023 post is gewoon complete onzin! Als je een goede PC hebt, kun je zelf meer FPS halen dan een console. Bovendien kunnen sommigen de besturing van een PC fijner vinden! En je moet ook altijd game data installeren bij de PS3!

Ontopic: Ik heb hem zelf op de PC (Een nieuwe), en die werkt prima zonder problemen! thumbsup2.gif

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...