Jump to content
Joriz

Dit weekend dikke Freemode Events GTA Online korting!


gallery_1_5_340362.jpg

Natuurlijk is er dit weekend een speciaal event vanwege de lancering van de Freemode Events in GTA Online voor PlayStation 4, Xbox One en PC.

SCOOR GTA$50K + EEN EXCLUSIEF T-SHIRT

Wil je even snel GTA$ 50K verdienen? Het enige wat je hoeft te doen is 5 willekeurige Freemode Events te spelen voor maandag en je ontvangt op 25 september $50,000 en een exclusief Vapid T-shirt.

50% VOERTUIG KORTING

Ben jij nog niet snel genoeg in GTA Online? Scoor dan dit weekend een van de onderstaande voertuigen met 50% korting!!

  • Adder
  • Buzzard
  • Insurgent
  • Savage
  • Annihilator
  • Dubsta
  • Lectro
  • Seashark
  • Armored
  • Kuruma
  • Entity XF
  • Mallard Vestra
  • Bati801RR
  • Frogger
  • Marshall
  • Zentorno
  • Besra
  • Hakuchou
  • Sanchez

50% KORTING OP WAPENS EN KOGELS

Bezig met het creeren van chaos met de nieuwe Freemode Events? Ja dat kost veel kogels en wapens. Gelukkig kosten nu de volgende wapens inclusief de kogels maar de helft:

Heavy Sniper, Micro SMG, Carbine Rifle en Minigun,

Tevens is Armor, Bulletproof Helmets en Bulletproof Tires dit weekend maar de helft!

50% PHONE SERVICES KORTING

Even Lester bellen, is dit weekend heel goedkoop. Hij zal het wel druk krijgen aangezien je bij Lester, Merryweather en Pegasus maar de helft betaald!

EXCLUSIVE DAILY T-SHIRTS

Elke dag is er een exclusief T-shirt. Wat moet je doen? Bijna niets, enige is op de betreffende dag op GTA Online inlogen en je scoort een nieuw exclusief T-shirt!

Vrijdag 18 September: Vinewood Zombie

Zaterdag 19 September: I Married My Dad

Zondag 20 September: Die Already

gallery_1_5_101079.jpg

MEER CRATE DROPS, ARMORED TRUCKS, KILL TARGETS EN PRIORITY VEHICLES IN XBOX 360 EN PS3

Speciaal voor de Xbox 360 en PS3 spelers die helaas de Freemode Events niet kunnen spelen regent het dit weekend kratten vol exclusieve items Daarnaast vinden diverse andere dingen zich vaker voor waaronder Geldwagens en Kill targets.

WIN GRAND THEFT AUTO V GOODIES

Rockstar Games geeft ook nog echte Merchandise weg. Het enige wat je hoefte doen is je aan te melden via de Social Club Events Page

Je kan o.a. kans maken op een Merryweather T-Shirt, Los Santos Lifeguard T-shirt, GTA V Epsilon Paperweight, GTA V Loneliest Robot Greeting Card, GTA V Lifeinvader Mouse Pad en Rockstar stickers. Ook Nederlanders en Belgen mogen meedoen smile3.gif

Een super event dus vanwege de laatste DLC! Dit is trouwens niet de laatste DLC voor GTA Online. Rockstar Games werkt druk aan nieuwe diverse uitbreidingen voor PlayStation 4, Xbox One en PC. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor de sappigste geruchten en het laatste nieuws! smile3.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammerlijk genoeg kan ik hier niet optimaal van profiteren aangezien de PS3-versie zowat onspeelbaar is geworden. Ach, toch is het wel plezierig dat

R* ons zoet houdt met deze periodieke events!

Dit zijn van die zoete snoepjes waar na 3 keer kauwen al geen smaak meer in zit.

Mensen willen Single Player DLC en we zouden er nog goed voor betalen ook.

9/12/13: GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

Ik neem aan dat je big plans niet zo 1-2-3 aan de kant kan schuiven.

Joriz, verrijk ons met meer informatie, please, make some phone calls. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Redelijk leuke update, maar ik heb 50% korting op bovenstaande voertuigen i.p.v. 25%. Niet dat ik het erg vind hoor (hypocrite.gif) , maar ik vroeg me af of er een fout is gemaakt in dit nieuwsbericht?

Ik maak nooit een foutje :puh:

Lijkt er op dat R* een foutje heeft gemaakt want in de originele afbeelding die hier nog staat wordt ook het 25% percentage vermeld. Mooi dus dat het 50% is. Dan zijn die wagens echt flink goedkoper.

Ik vind het een leuke update. Niet alle nieuwe events zijn iets voor mij, maar met sommige is echt snel flink wat geld en RP te verdienen als je het slim aanpakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja ik heb aardig wat dingen gekocht. De Bati RR, Zentorno en een Besra. Alles ook meteen ff geüpgraded. Ook al m'n ammo ff bij gevuld. (elk wapen tot max)

Die freemodes zijn leuk, ik vond vooral met dat kasteel het leukst. :puh: Ik hou ook wel van wie de meeste dit of dat heeft.

Trouwens hier het plaatje gefixt: http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52502/exclusive-unlocks-in-game-discounts-and-more-in-the-gta

actual_1442587663.jpg

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Redelijk leuke update, maar ik heb 50% korting op bovenstaande voertuigen i.p.v. 25%. Niet dat ik het erg vind hoor ( :engel:) , maar ik vroeg me af of er een fout is gemaakt in dit nieuwsbericht?

Ik maak nooit een foutje :puh:

Lijkt er op dat R* een foutje heeft gemaakt want in de originele afbeelding die hier nog staat wordt ook het 25% percentage vermeld. Mooi dus dat het 50% is. Dan zijn die wagens echt flink goedkoper.

Ik vind het een leuke update. Niet alle nieuwe events zijn iets voor mij, maar met sommige is echt snel flink wat geld en RP te verdienen als je het slim aanpakt.

Eerst stond er op de foto van R* ook dat het event 2 min duurde :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...