Jump to content

Red Dead Redemption Meeting 2/10 - PS3


Platypus

Recommended Posts

Hey iedereen,

Zoals de meesten onder jullie wel weten, heb ik begin dit jaar twee RDR meetings georganiseerd, hier en hier. Aangezien dat weer bijna een half jaar geleden is, dacht ik: "Laten we er nog eentje doen". Dus hier is 'ie dan. icon_mrgreen.gif

Deze meeting zal op vrijdag 2 oktober plaatsvinden, en de console waarop we gaan spelen is PlayStation 3. Rond 20:00 wil ik beginnen met iedereen te verzamelen in een sessie, zodat we rond 20:30 kunnen beginnen.

Wat we tijdens deze meeting gaan doen? Wel, vorige keer hebben we vooral die Coöp missies gespeeld, maar dit keer wil ik de meeting wat diverser maken. We gaan echt een mix doen van alles wat de game te bieden heeft: deathmatch, team deathmatch, capture the bag, gold rush, missies ...

Net zoals vorige keer wil ik iedereen vragen om de 'Outlaws to the End' DLC te downloaden, deze is gratis en voegt de Coöp missies toe. Laat ook in je bericht weten welke DLC je nog hebt, misschien kunnen we dan zelfs races doen en tegen zombies vechten (als iedereen de juiste DLC heeft).

Als je wilt meedoen met deze meeting, schrijf je dan hier in op de volgende manier:

PSN:

Headset: Ja/Nee

Ik heb volgende DLC geïnstalleerd:

Als je niet zeker weet welke DLC je geïnstalleerd hebt, kun je dat checken door naar het 'main menu' van RDR te gaan en 'Downloadable Content' te kiezen.

[table=header]Deelnemers|PSN|Headset|DLC

Platypus|Platypus92|Ja|Allemaal

Pino1982|nWo_Terror_Freak|Nee|Allemaal

skullz-000|Skullz-0806|Misschien|Allemaal

Joriz|Joriz86|Ja|Allemaal

[/table]

Aantal plekken vrij: 12

WAARSCHUWING: Mag ik dan ook nog aan iedereen vragen om in Singleplayer (of een privésessie) te blijven tot je een uitnodiging van me ontvangt. Join dus vooral NIET een openbare sessie, want anders komen er problemen.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Is het dan mischien een idee om een half uurtje later tebeginnen ? Er zijn 4 mensen die nu mee doen dus zou vast niet zo heel groot probleem zijn denk ik

Dan kan Skullz ook gewoon lekker mee doen en mist hij niet veel van de meeting

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...