Jump to content

Discussie: Beste voertuigen van GTA: Online


Nyltje

Recommended Posts

Welke wagen is nou het snelste? Misschien kan de een beter optrekken dan de ander, maar heeft de ander weer een betere topspeed.

Welke is het beste voor lange afstanden, welke is goed voor korte afstanden met bochten?

Is de een misschien beter na een full upgrade dan de ander?

Nyltje

>>> Door ERRWINS: Ik heb de vrijheid genomen om er een discussie-topic van te maken. Hierdoor krijgen we minder topics over dit onderwerp en kunnen we er samen, algemeen over discussiëren.

Voor overige voertuiginformatie:

klik hier<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb nu de

Dinka Jester racecar

Karin Kuruma (amored)

Annis Elegy RH8

Benefactor Feltzer

Het zijn niet de snelste auto's maar goed

Alle 4 voor de helft geupgrade kwa rij prestatie's

Ik ben zelf ben er zeer tevreden over

De Dinka Jester racecar vind ik wel goed voor korte stukjes en in de bochten ik gebruik voor lange afstanden de Annis Elegy RH8

Link to comment
Delen op andere websites

De T20, Osisris en Zentorno zijn alle drie ongeveer even snel en zijn over het algemeen het snelst.

Qua topsnelheid is de Z-type het snelst en dan de Adder maar deze zijn weer langzamer qua acceleratie en hebben een slechtere handling, er is een gast die heeft alle voertuigen in de game uitgetest op een circuit en heeft er een spreadsheat van gemaakt.

https://docs.google....mlview?sle=true#

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb nu de

Dinka Jester racecar

Karin Kuruma (amored)

Annis Elegy RH8

Benefactor Feltzer

Het zijn niet de snelste auto's maar goed

Alle 4 voor de helft geupgrade kwa rij prestatie's

Ik ben zelf ben er zeer tevreden over

De Dinka Jester racecar vind ik wel goed voor korte stukjes en in de bochten ik gebruik voor lange afstanden de Annis Elegy RH8

Hij is toch helemaal niet geïnteresseerd in wat voor meuk jij rijd? Dat vroeg hij niet.

De T20, Osisris en Zentorno zijn alle drie ongeveer even snel en zijn over het algemeen het snelst.

Qua topsnelheid is de Z-type het snelst en dan de Adder maar deze zijn weer langzamer qua acceleratie en hebben een slechtere handling, er is een gast die heeft alle voertuigen in de game uitgetest op een circuit en heeft er een spreadsheat van gemaakt.

https://docs.google....mlview?sle=true#

:tu: Ik zou inderdaad even deze link checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is toch helemaal niet geïnteresseerd in wat voor meuk jij rijd? Dat vroeg hij niet.

Hij vroeg niet alleen wat de snelste auto was he hij vroeg ook welke auto voor korte stukjes het best was en in de bochten

Ik heb die auto's en daar rijd ik ee in GTA Online en ik ben daar goed over tespreken

Ik deel mijn ervaring wat ik heb met die auto's zo dat hij een beetje een idee heeft over welke auto hij het beste kan gebruiken en waar voor

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan zoveel van deze topics met exact dezelfde vraag op dit forum dat ik er geen antwoord op ga geven.

Dit forum raakt enorm vervuild doordat vele mensen zonder ff te zoeken met bv de zoekfunctie zomaar een topic aanmaken met vragen die al 100 keer gevraagd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan zoveel van deze topics met exact dezelfde vraag op dit forum dat ik er geen antwoord op ga geven.

Dit forum raakt enorm vervuild doordat vele mensen zonder ff te zoeken met bv de zoekfunctie zomaar een topic aanmaken met vragen die al 100 keer gevraagd zijn.

Er komen steeds weer nieuwe snelle auto's bij. Zo is de t20 (nu de een van de snelste) bij de ill gotten gains part 2 gekomen.

Die link is heel erg handig, alles is me weer duidelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit forum raakt enorm vervuild doordat vele mensen zonder ff te zoeken met bv de zoekfunctie zomaar een topic aanmaken met vragen die al 100 keer gevraagd zijn.

Mede dankzij jouw reden heb ik er een discussie-topic van gemaakt.

Kan je er beter 'voertuigen' van maken. Ik denk dat er ook vragen zullen zijn voor boten, vliegtuigen enz.

>>> Door ERRWINS: Done! :tu:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste voertuigen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dan om de snelste voertuigen uit de game gaat. Lekker snel gaan is natuurlijk ook vet, maar ik rij liever tevreden in een auto die ik zelf mooi vind! Zoals de Vacca, Sentinel XS, Monroe, Carbonizzare enzovoort! Tevredenheid gaat voor snelheid voor mij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...