Jump to content

[V] GTAForum Editor Contest - Reactietopic


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    7

  • FlexxNL

    7

  • KoningJesper

    6

  • PrioX

    4

Mag je ook niet 1 soundeffect toevoegen in een editor buiten did van GTA om? Moet alleen een sound van het geschreeuw van trevor toevoegen. Nee he..? :(

Om iedereen een eerlijke kans te geven is dit niet toegestaan. Je mag dus alleen de opties van de Rockstar Editor gebruiken. Sorry. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kan ik deze ronde ook mee doen ? Ik hoop het eigenlijk wel

Ik heb de vorige ronde niet mee gedaan namelijk

Ja, het is voor iedereen mogelijk om aan de start van de rondes aan te schuiven als deelnemer. Als je iets inlevert vóór de deadline doe je mee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet, je hoeft jezelf niet aangemeld te hebben om iets te mogen inleveren. Je kunt dus altijd aanschuiven wanneer je wilt. Echter ontvang je van ons herinneringen over de gebeurtenissen als je jezelf hebt aangemeld. ]

Lijkt me wel.

edit: Ninja :muur:

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Worden de punten er nu wel bij gezet dan dat was in de vorige ronde ook niet toch ?

Er stond toch echt duidelijk de punten worden er niet bij gezet

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Worden de punten er nu wel bij gezet dan dat was in de vorige ronde ook niet toch ?

Er stond toch echt duidelijk de punten worden er niet bij gezet

Waarschijnlijk alle stemmen bij elkaar. Aan het einde van het contest wordt dan bekent wie de meeste stemmen bij elkaar had.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal

Ik ben van mening dat deze contest niet helemaal eerlijk verloopt volgens de regels

Ik vind het een leuke contest maar als er niet volgens de regels word gehandeld dat is niet eerlijk natuurlijk

Er word gezegt in het hoofd topic van GTAForum Editor Contest door NickOwnage

Ronde 3:

Inleveren van 25 oktober tot 2 november 21:00 uur

Later word er wat gewijzigt dat het tot maandag ingeleverd kan worden ofzo dan nog maar daar staat ook duidelijk bij tot 21:00 allemaal prima

Er zijn gisteren voor ronde 3, 2 video's ingeleverd voor 21:00 die video's mogen mee doen voor ronde 3 vind ik en video 3 wat pas na 21:00 is ingeleverd en in het topic er bij is gezet aan de wijziging tezien van het topic

  • Laatste update:
  • Bewerkt door NickOwnage, gisteren, 21:41 .

Ik vind dit een heel erg iets dat als er een contest is en dat daar regels aan verbonden zijn en dat de gene die de contest organiseert zich zelf niet eens aan de regels houd

Ik hoor hier graag meer over wat en waarom

En kom moet met een lullig smoesje aan die waren we vergeten of die was wat later ik wil wel een hele goeie verklaring hier voor horen

Want een beschuldiging dat er niet volgens de regels word gehandeld is natuur lijk niet niks

Groeten Pino

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...