Jump to content

[V] GTAForum Editor Contest - Reactietopic


NickOwnage

Recommended Posts

Pino,

In het kader van de transparantie beantwoord ik jou vraag via deze weg ipv via een PB.

Lees alles duidelijk en goed door.

Gisteravond kregen wij een bericht van een deelnemer met daarin de vraag of hij zijn video iets later kon inleveren i.v.m. storing en lange uploadtijden. (Dit bericht was gestuurd voordat wij de stemronde hadden geopend.)

Daarvoor gaven PrioX en ik (na overleg) hem een akkoord voor. Zijn 2e verzoek in deze kwestie was om de stemronde te sluiten en te wachten totdat zijn video geüpload was. Dit hebben wij niet gedaan, omdat het dan ook oneerlijk is voor de andere deelnemers.

PrioX en ik hebben toen als antwoord gegeven: Deelnemer, je krijgt de kans om de video nog in te leveren, maar de stemmen die op dat moment al zijn ingeleverd die tellen mee. Dus als er een aantal stemmen al zijn geweest heb jij pech.

Helaas hebben 2 deelnemers die de video eerder hebben ingeleverd hiermee geen extra voordeel mee kunnen krijgen, aangezien niemand gestemd gisteravond.

Om een lang verhaal kort te maken, PrioX en ik gaven hem de kans om zijn video in te leveren, omdat hij storing had en het uploaden lang duurde.

Natuurlijk hebben PrioX en ik alle recht om regels (mits een goede reden) lichtelijk om te buigen.

Deelnemer in kwestie heeft dus geluk gehad. Mocht ditzelfde gebeuren bij dezelfde deelnemer heeft hij wel pech.

Hopelijk heb ik al jouw vragen kunnen beantwoorden. Mocht je het niet eens zijn met de keuzes die PrioX en ik gemaakt hebben kunnen wij via een PB hierover wel even verder discussiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    7

  • FlexxNL

    7

  • KoningJesper

    6

  • PrioX

    4

Beste Nick

Ik heb alles heel goed en duidelijk door gelezen

Daarom ook mijn bericht dat ik dus vind dat het niet helemaal eerlijk volgens de regels verloopt

Dat kan best zijn dat iemand storing heeft et zijn internet en dat het wat langer duurt met uploaden maar als die gene dat weet dan kan die gene ook eerder zijn video gaan uploaden zo dat de video er optijd is om inteleveren

Dat neemt nog niet weg dat iedereen zich ook de gene die deze contest organiseren ook aan de regels moeten houden

Het was vorige week ook een uur later i.v.m dat een deel nemer vroeg of dat kon en hem beter uit kwam maar regels zijn regels en daar moet iedereen zich aan houden ongeacht wat er aan de hand is

Jij en Priox organiseren deze contest en als er bijvoorbeeld iets is om wat voor reden dan ook vind ik dat dat ruim van tevoren aangekondigt zou moeten worden en niet achteraf even worden mede gedeeld

Tot dus ver heb jij (nick) mijn vragen kunnen beantwoorden

Dat wil niet zeggen dat ik er mee eens ben totaal niet

Daar bij wil ik het ook hier bij laten en verder niet hier in het topic over discussieren als ik het ergens niet mee eens ben ik een PB stuur naar jou Nick en/of Priox

Groeten Pino

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

We hebben helaas nog geen inzendingen binnen gekregen voor de laatste ronde van de contest. Hopelijk zijn er een aantal leden die alsnog een video willen inleveren om de contest leuk en spannend af te sluiten! :)

De deadline verloopt morgenavond om 21:00 uur.

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, m'n filmpje is af, maar m'n computer zit zonder reden weer zonder internet...

O dat is niet zo mooi dat je geen verbinding hebt hopen dat je voor 21:00 morgen avond je filmpje hebt kunnen inleveren succes

Hier heb je een beetje Wifi van mij mischien helpt het

wifiheader-664x374.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...