Jump to content

Hello Kitty.


Visser23

Recommended Posts

Mooi ontwerp op het eerste gezicht.

Toch een aantal aandachtspuntjes, zoals het formaat.. onderin een grote loze ruimte? Ook vind ik door het kleurgebruik dat de leeuw wat ''flets'' is geworden.. een beetje dof.

Daarnaast had ik ook voor een ander lettertype gekozen aangezien een leeuw toch wel een stoerdere uitstraling heeft, maar dat is persoonlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sjauw, ik wou dat ik zover was met PS :engel: Ben erg onder de indruk van de manipulaties en vooral het mooie kleurgebruik springt eruit. Enige kritiek is toch een beetje het formaat en de indeling. De leeuw/tijger had misschien wat meer gecentreerd gekund en zoals eerder opgemerkt is het onderin kaal. Minder ruimte en grotere tekst had denk ik wel mooier gestaan.

Daarnaast had ik ook voor een ander lettertype gekozen aangezien een leeuw toch wel een stoerdere uitstraling heeft, maar dat is persoonlijk.
Anderzijds past dit lettertype wel meer met de eigenlijke tekst, maar inderdaad, het is een persoonlijke kwestie ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast had ik ook voor een ander lettertype gekozen aangezien een leeuw toch wel een stoerdere uitstraling heeft, maar dat is persoonlijk.

Niet heel veel aan te kaarten aan dit grafisch werk, ben het alleen wel eens dat je misschien beter een andere lettertype had kunnen gebruiken. Voor de rest is het wel netjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...