Jump to content

Van jongeling naar grote heer


Visser23

Recommended Posts

Ah, zal me benieuwen. Hopelijk is dit een novelle die langer doorloopt dan 1 pagina, exclusief succeswensen. Ga het wel met interesse volgen. :)

AC Milan zou wel wat zijn. Ik heb geen idee wat hun transferbudget is in FIFA 16, maar een geldschieter heeft een paar maanden geleden een groot percentage van de aandelen gekocht, waardoor ze (veel) meer te besteden hebben. Zou een uitdaging zijn om deze gevallen topclub weer terug naar de top te leiden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, zal me benieuwen. Hopelijk is dit een novelle die langer doorloopt dan 1 pagina, exclusief succeswensen. Ga het wel met interesse volgen. :)

AC Milan zou wel wat zijn. Ik heb geen idee wat hun transferbudget is in FIFA 16, maar een geldschieter heeft een paar maanden geleden een groot percentage van de aandelen gekocht, waardoor ze (veel) meer te besteden hebben. Zou een uitdaging zijn om deze gevallen topclub weer terug naar de top te leiden. :D

48% voor zo'n 500m. De investeringen moeten met 100m per jaar vanwege FFP.

Ik stem voor Dortmund btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Is Visser23 de coach die Fc Twente op dit moment nodig heeft? De coach in kwestie is altijd openlijk geweest over zijn passie voor Feyenoord. Maar de club uit Rotterdam-Zuid lijkt met Gio voor een lange termijn visie te hebben gekozen. FC Twente daarentegen durft na het debacle met Alfred Schreuder geen contract uit te geven voor meer dan twee jaar. Misschien zou de club uit Enschede een goede tussenstap vormen voor Visser. Het redden van een vallend schip zou voor de coach mooi op het CV staan.

Link to comment
Delen op andere websites

post-56961-0-51101600-1443523603.png

De keuze is gemaakt. Visser23 zal aan de slag gaan bij de Duitse subtopper Schalke 04. De blauw-witten waren afgelopen tijd in Nederland volop in het nieuws door de nieuwe aanwinst Njits. Doordat Visser23 zoveel respect kreeg voor Schalke 04 en de omgang met Njits, is de keuze op deze club gevallen. Visser23 tekent een waardevol contract voor drie jaar en is tot die tijd te zien op de velden van Schalke 04. De doelstelling van Visser23 is het behalen van Europees voetbal door middelvan de Duitse competitie; de Bundesliga.



Onderstaande opstelling zal de startende opstelling zijn van Visser23. Let wel op dat er natuurijk nog transfers moeten komen. "Er zullen spelers komen en er zullen spelers gaan. Ik hou van getalenteerde, jonge spelers. Daarnaast missen er nog spelers op de rechts- en linksbuiten", aldus Visser23 tegen Voetbalblad.nl.

Wissels:

Geifer (73, 25 jaar) - DM

Ayhan (71, 20 jaar) - CV/CVM/RA

Junior Caicara (76, 26 jaar) - RA/LA

Hojbjerg (73, 19 jaar) - CM/CVM/CAM

Hoger (77, 25 jaar) - CM/CVM/RA

Boateng (78, 28 jaar) - CM/CAM/CVM

Choupo-Moting (78, 26 jaar) - SP

Opstelling

Fahrmann (81, 26 jaar)

Howedes (83, 27 jaar) Nastasic (79, 22 jaar) Matip (80, 23 jaar) Kolasinac (75, 22 jaar)

Geis (79, 21 jaar) Meyer (78, 19 jaar) Goretzka (74, 20 jaar)

Di Santa (79, 26 jaar) Huntelaar (82, 31 jaar) Sané (70, 19 jaar)

Visser23 is met name gecharmeerd van toptalent Maximilian Meyer. Of de coach het talent Njits zal overkopen van FC Utrecht is op het moment nog niet bekend. Meer informatie over transfers in de volgende update!

Bedankt voor de reacties! Ik heb echt nagedacht over Dortmund en FC Twente, maar na het filmpje over Schalke heb ik toch maar voor die club gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

post-56961-0-98565900-1443617244.png

Schalke 04, een opvallende keuze van Visser23. Toch begint de coach aan dit avontuur. Europees voetbal en het winnen van de beker behoren tot de doelstellingen van Visser23. Daarnaast doet Schalke 04 mee aan de vriendschappelijke European Internation Cup, waar toch weer tien miljoen euro mee te winnen valt. Dit vriendschappelijke toernooi, waar een aantal topploegen aan mee doen, valt precies in de transferperiode. Een mooie kans voor Visser23 om een aantal spelers uit te proberen.

Resultaten groepsfase

FC Schalke 04 - Torino: 2-0 (Huntelaar, di Santo)

AS Roma - Schalke 04: 1-2 (Gervinho - Goretzka, di Santo)

Schalke 04 - Newcastle United: 1-1 (di Santo, Obertan)

[table=header]Club|Gespeeld|Doelsaldo|Punten

Schalke 04|3|3|7

Newcastle United|3|-2|4

AS Roma|3|2|3

Torino|3|-3|3[/table]

Resultaat halve finale

Schalke 04 - Stade Rennais: 3-1 (di Santo 2, Embolo (debutant) - Ntep)

€3.700.000 vanwege winst

Resultaat finale

Fenerbache - Schalke 04: 1-0 (Gönül)

Goretzka zes weken geblesseerd

Schalke 04 ging vooraf voor de winst van het toernooi, maar werd in de finale op een fantastische manier gestopt door topploeg Fenerbache. De ploeg had meer balbezit dan Schalke 04 en wisten de kansen beter te benutten dan de Duitsers.

Zoals te zien is in het overzicht, scoorde Embolo. Dit was een goede aanwinst van Visser23 tijdens de transferperiode. Voor een extra overzicht van transfers, kun je deze tabel hieronder bekijken. De coach is zeer actief geweest op de transfermarkt en heeft een aantal talenten weten te strikken.

[table=header]Aanwinsten|Van club|Prijs|Uitgaand|Naar club|Prijs

Václav Cerny |Ajax|€1.700.000|Boateng|Celta Vigo|€7.000.000

Goncalo Guedes|Benfica|€7.000.000|Santana|OGC Nice|€3.100.000

Breel Donald Embolo|FC Basel|€13.000.000|Friedrich|FC st. Paul|€575.000

|||Nübel|Dag & Red|Lening

|||Dum|SK Sturm Graz|Lening

|||Mickels|Dag & Red|Lening[/table]

Visser23 is erg tevreden over de nieuwe talenten die de club heeft aangetrokken. Door deze aanwinsten kan Schalke 04 definitief aantreden in een 4-3-3 opstelling. Schalke 04 heeft zowel een rechts- als linksbuiten gekocht en ook een nieuwe spits behoort bij de aanwinsten. Door het potentiële talent van Embolo, zal Huntelaar een plekje moeten nemen in de dug-out.

Bedankt voor de reacties! Ik ga mijn best doen om een goede speler van Njits te maken. Tips voor transfers hoor ik overigens graag. Welke speler zien jullie graag bij Schalke 04 aantreden?

Link to comment
Delen op andere websites

post-56961-0-11085600-1444161496.png

Een aantal aankopen en verkopen waren een feit in de afgelopen weken bij Schalke 04. Onder leiding van coach Visser23 gebeurt een hele hoop bij de club. Ook supporters merken dit en zijn of de verkoop van Boateng en Santana niet tevreden. Wel is de harde kern te spreken over nieuwe aanwinsten Goncalo Guedes en Breel Donald Embolo. Laatstgenoemde scoorde al in zijn debuutwedstrijd tegen Stade Rennais. In de finalewedstrijd was de aankoop echter nergens te bekennen op het veld.

De nieuwe aanwinst zal in de eerste competitiewedstrijd toch zijn best moeten doen om te scoren. Het begin van het seizoen start namelijk direct met een moeilijke tegenstander. "Werder Bremen is een tegenstander die we absoluut niet moeten onderschatten. De coach heeft een fantastisch team staan en het kan daardoor nog een spannende wedstrijd worden", aldus coach Visser23.

Competitiewedstrijd 1: Werder Bremen - Schalke 04

De wedstrijd begint saai. De bal is voornamelijk op het middenveld te vinden, waar veel duels verloren gaan door Schalke 04. Af en toe komt er eens een uitbraak, maar deze stuit al snel op de verdediging. Beide keepers zijn tot minuut 36 nog niet in actie gekomen. Pas in deze minuut wordt de doelman van Bremen eens uitgeprobeerd, maar deze weet de bal simpel te keren, waardoor het spel wordt voortgezet aan de rechterflank. De bal wordt voorgezet, na goed opvangen van Guedes, maar ook deze bal wordt simpel gevangen door de goed oplettende doelman.

Met een gelijkspel, 0-0 welteverstaan, gaan beide ploegen de kleedkamers in. Een donderspeech klinkt uit de kleedkamer van Schalke. Verwachtingen en besproken tactieken worden niet toegepast op het veld waardoor we af en toe aardig te kijk worden gezet op het middenveld. Dit moet absoluut beter in de tweede helft.

Schalke 04 speelt veel beter in de tweede helft. De ploeg krijgt kans na kans, maar elke keer staat de keeper op de juiste positie. Pas in minuut 84 is het raak. De 0-1 valt in het voordeel van Schalke 04. De centrale middenvelder, Maximilian Meyer, is de gelukkige. Na vele pogingen van hem, valt er dan eindelijk eentje in het net.

Door dit doelpunt komt Schalke 04 zonder tegendoelpunten op een zesde plaats te staan. Dit is uiteraard gebaseerd op doelsaldo. Heeft Schalke nog aankopen nodig of zal de ploeg het op deze manier redden in de Duitse Bundesliga?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooie eerste overwinning op Werder Bremen, al ben je ook wel verplicht om dat soort wedstrijden te winnen. Ik ben vooral benieuwd wat je met Huntelaar en Di Santo gaat doen nu Embolo er is, want je hebt nu eigenlijk drie goede spitsen in de selectie en ik neem aan dat je nieuwkomer Di Santo ook wel wil laten spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Van jongeling tot grote heer Banner.png

De eerste uitwedstrijd van het seizoen was een feit afgelopen week. De wedstrijd tegen Werder Bremen werd met een matige winst afgesloten. 0-1 werd het aan de kant van Schalke 04, waarbij Maximilian Meyer de stand op het scorebord veranderde. Na een nieuwe week hard trainen, heeft Schalke toch afscheid moeten nemen van een aantal spelers.

Transfers uit

Sidney Sam → Hannover 96 → 7,500,000

Huntelaar → FC Barcelona → 20,000,000

Inkomende transfers waren er deze week niet. Wel werden op de velden van Wolfsburg scouts aangetroffen. Naar welke speler Schalke op zoek is, is vooralsnog onbekend. Naast de velden van Wolfsburg lijkt Schalke 04 actief te zijn in Engeland. Hier wil de club jonge spelers aantrekken voor de toekomst.



Schalke-Vs-SV-Darmstadt-98.jpg

Competitiewedstrijd 2: Schalke 04 - SV Darmstadt 98

Een uitverkochte eerste thuiswedstrijd voor Schalke 04, waarbij SV Darmstadt 98 op bezoek komt. Waar in de media veel op wordt gesproken is de nieuwe voorhoede waarin Schalke 04 weer aantreedt. Doet de voorhoede het nu wél? Op papier lijkt het een zeer makkelijke wedstrijd te worden voor Schalke 04, maar vergeet niet dat het een nieuw team is met een nieuwe trainer.

De wedstrijd begint met een aftrap van Darmstadt 98, waarbij Schalke 04 direct hoge druk uitoefent op de uitspelende partij. Hier en daar zijn er wat gekke schoten van Schalke, maar tot een echt gevaar komt de ploeg niet. Pas in de veertigste minuut komt de eerste echte kans van Schalke. Na een fantastische kapbeweging stuurt Maximilian Meyer twee verdedigers het bos in. Hierna kan hij simpel de 1-0 intikken. Dit is dan ook de ruststand.

Visser23 is allesbehalve tevreden. "Tijdens deze wedstrijd moeten we domineren en tot scoren komen. Telkens is de eindpass niet goed, waardoor onze aanvallen makkelijk worden afgeslagen door de verdediging van Darmstadt", klinkt het in de kleedkamer.

Vol goede moed gaat Schalke de tweede helft beginnen. Kort na rust verandert dan ook snel de score in een 2-0 voordeel voor de thuisploeg. Embolo weet Hoger met een mooie pass te bereiken, waardoor hij met een schijnbeweging een verdediger passeert. Via een verdediger gaat het harde schot toch het doel in. Doelman is kansloos.

Schalke lijkt de druk hierdoor nog meer op te voeren en wil meer doelpunten zien. Pas in de 61e minuut is het raak. Nieuweling Embolo pakt nu zelf zijn kans door goed druk te zetten op een verdediger, welke een moeilijke hoge bal ontvangt. Na een onderschepping komt Breel Donald Embolo één-op-één op de keeper, waardoor hij de bal makkelijk langs de goalie kan schuiven. 3-0.

0,,18663145_303,00.jpg

Darmstadt lijkt echter de moed nog niet op te geven en creert hier en daar ook een paar kansen. In de 67e minuut krijgt Schalke-doelman Fahrmann toch een moeilijke bal te verwerken, welke hij net over de lat kan tikken. De hoekschop wordt echter ruim naast gekopt.

Na deze kans was het eigenlijk wel gebeurd met SV Darmstadt 98. Schalke 04 probeert en probeert en komt uiteindelijk in de 73 minuut bijna op een 4-0 voorsprong. Een goed afstandschot van Kolasnic wordt knap gered door Mathenia, de doelman van Darmstadt. De corner die hieruit volgt, belandt via een kopbal van Howedes op de paal.

Een paar minuten later, in de 76e minuut is wel raak. De 4-0 wordt op het scorebord gezet door Donald Breel Embolo; een kopbal uit een prachtige voorzet van Geis.

Vier tegen nul is dan ook de eindstand van deze eerste thuiswedstrijd van Schalke.

Man of the Match: Breel Donald Embolo met een 9,7. Hij scoorde twee keer en gaf twee assists.

Link to comment
Delen op andere websites

post-56961-0-53871400-1444995593.png

Uitgelicht - Jongeling Breel Donald Embolo is een van de aankopen van coach Visser23 bij Schalke 04. De kersverse spits zal het moeten doen bij de blauw-witten. Hij zal namelijk de plek overnemen van de Nederlander Klaas-Jan Huntelaar, welke afgelopen week de transfer naar Barcelona heeft voltooid.

Embolo, de spits welke over werd genomen voor dertien miljoen euro van FC Basel, staat direct in de basis. Hij heeft een algemeen van 76 als spits, maar kan uiteraard veel beter worden. Embolo doet het fantastisch op de trainingen en traint dan ook met name op afstandschoten, kopballen en volleys. Dit moet zeker resultaat gaan hebben in de wedstrijden. Het plan van Visser23 is dan ook om veel aandacht te hechten aan de achttienjarige rechtspoot.

Het uitspelen van een mannetje is voor Embolo ook niet raar. Met vier sterren aan skillmoves lukt het de Zwitser het met gemak om hier en daar wat spelers het bos in te sturen. Embolo zal na vele trainingen en wedstrijden op een algemeen van 88 uitkomen, denkt coach Visser23. Dit hangt natuurlijk wel af van de motivatie van de speler en de eventuele blessures die hij zal krijgen. Embolo is volgens Visser23 de komende jaren voor geen enkele prijs te koop en hij zal zijn best doen om de speler bij Schalke 04 te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Goede signature. Leuk dat je Embolo zo in een Schalke 04 shirt hebt berwerkt. Het stukje zelf zou ik echter wat anders gedaan hebben. In een novelle wil ik graag in het verhaal worden gezogen en het idee krijgen alsof het zich afspeelt. Maar door teveel fifa-technische dingen erin te zetten wat ik nogal uit mijn beleving gehaald, ik doel hierbij op zijn algemeen, skill moves en potentie.

Maar dat is mijn mening natuurlijk :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...