Jump to content

[PS3] Opname playlist races cup tussen Belgie en Nederland


motsinator

Recommended Posts

Sinds gisteren heb ik mn eigen Youtube-kanaal (Motsinator S). Mn gamecapture card is besteld en ik ga vanaf donderdag of vrijdag van start met video's maken. Als iemand ideetjes heeft wat te doen, laat het me gerust weten. Volgende week maandag 28 september 2015 ga ik van start met een racecup tussen Belgie en Nederland. Het idee is: 8 belgen tegen 8 Nederlanders. We tellen alle ptn op per land en kijken wie wint. Iedereen mag 1 race kiezen (eigen race, andere custom race of een race van rockstar zelf) en we zouden het opnemen in 4x... Iedere maandag een nieuwe... Dus 4 playlist van 4 races is tesamen 16... ikzelf heb al een paar Nederlandse en Belgische vrienden die willen meedoen, maar ik hoop nog een paar mensen van dit forum te vinden... mensen die het eerst inschrijven komen eerst op de lijst. Je kan inschrijven via dit forum, mn youtubekanaal of via ps3 (psnaam: motsinator)

Het gaat dus over playlist met mensen die op PS3 spelen.

Graag had ik van jullie:

1. Je psnaam

2. Ben je Belg of Nederlander

3. headset ja of nee

4. welke race kies je?

5. voeg me toe als vriend als je kan meedoen op maandag 28 september om 19u...

ciao

Motsinator

Bewerkt: door motsinator
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...