Jump to content

Minecraft GTAForum UHC 1


Ezra24rct3

Recommended Posts

Het eerste GTAForum UHC Toernooi is voorbij!

Op de 4e en laatste plaats, is geëindigd:

.Phoenix

Op de 3e plaats is geëindigd:

thebig

Op de 2e plaats is geeindigd:

Aron24

En de winnaar is:

ezra24rct3

Vanaf woensdag is de server weer open voor alle GTAForum leden met een gloed nieuwe map. De vorige map zal t.z.t. worden geüpload zodat jullie die kunnen bekijken in SP.

Tot de volgende UHC! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Was een leuk potje. Alleen werd pijnlijk duidelijk dat ik echt nooit PVP doe toen ik tegenover Ezra kwam emo.gif

Voor de rest ging het wel best vlot voor mij. Ik kreeg snel 3 appels en had genoeg food, zodat ik tegen de nacht naar beneden kon graven. Alleen vond ik geen cave. Toen de rest zei al een volledige iron armoruitrusting te hebben, zat ik nog te zoeken naar een cave. Ik vond gold en diamonds voordat ik iron vond. Eens dat ik een cave had, ging het me wel voor de dag: snel full iron armor, in totaal zeker zeker 45 gold ore gevonden (ik had dus 3 golden apples).

Het enige wat er ontbrak, was meer diamonds. Daarbij ben ik mogelijk niet zo slim geweest met mijn diamonds: ik had 5 diamonds in totaal, waar ik 1 zwaard en 1 pickaxe uit gemaakt heb. Misschien had ik die 2 van het zwaard beter gehouden voor een enchantment table, maar ik had geen leather gevonden, dus dan moest ik sowieso naar boven. Diamond sword was dan toch de betere keuze.

Rond minuut 70 ben ik dan maar naar boven gegaan, net toen Ezra Phoenix had vermoord. Ik had al een tijdje tevergeefs gezocht naar diamonds, het leek me het beste om Ezra maar te proberen pakken, gezien hij weinig health had. Ik rekende erop dat hij extra diamonds had of een enchantment table.

Toen ik boven kwam, ben ik eigenlijk na amper een minuut op Ezra gestoten. Ik zat zelf in het water, toen hij opeens naar de kant kwam. Heel dom ben ik zelf naar de kant gezwommen, waarmee ik hem een gigantisch voordeel gaf. Toen heeft hij me één keer kunnen raken. Ik at mijn eerste golden apple en probeerde hem te achtervolgen. Ik raakte hem een handvol keren kwijt, totdat ik 'm wel kon volgen tot dieper in de swamp. Toen kwam het tot een gevecht. Ik had misschien op voorhand nog een tweede apple moeten eten, maar zo'n gevechten gaan altijd snel. De vines hielpen daarbij niet echt. Uiteindelijk was ik te laat om terug te trekken en was ik eraan voor de moeite.

Stom dat ik zo'n positie uit handen gaf. Ik moet maar eens meer UHC en PVP spelen zodat ik zo'n situaties beter kan inschatten. Maar uiteindelijk heeft de betere vandaag gewoon gewonnen.

@ hierboven: Je zou eigenlijk alleen in combat damage mogen krijgen. Als ik zo af en toe eens op tab drukte, leken jullie rijkelijk met jullie health te smijten. Ik heb geen damage genomen totdat ik per ongeluk te dicht bij een slime kwam, en vervolgens bij Ezra.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 50% van de tijd dat we gespeeld hebben op 1 hartje geleefd, alleen door een Ender-Men en een witch die ik te laat door had waardoor 'ie een potion kon gooien. Bam 1 hartje had ik nog. :7 Op den duur maar gaan strip minen, en met 15 diamonds en 2 golden apple's weer naar boven gegaan rond minuut 60. Dat was het eigenlijk wel voor mij. :puh:

@hierboven: Jij hebt me zeker 5 minuten achtervolgt. Ik had nog 3 hartjes toen en jij nog 10. :puh: Ik dacht dat het niet goed zou komen, op den duur kwam ik tegen een Vine en kon ik jou, raar genoeg, toch killen. :puh:

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker voor de herhaling vatbaar. Alleen, het enige wat ik jammerlijk vond is dat iedereen al armor had én ik nog bezig was met het zoeken

van grotten. Toen liep ik wat doelloos rond (omdat ik helemaal niets kon vinden) door het moeras totdat ik Ezra tegenkwam, geleidelijk

rende ik keihard weg, met als gevolg dat die vent mij doodsloeg doormiddel van zijn 'overpowerde' zwaard. Verdorie man! :(

Link to comment
Delen op andere websites

ah het wat mooi dus :)!

Wat ook wel leuk is:

Met een team in ultra hardcore gaan en dan de enderdragon gaan verslaan!

Zo snel er één van het team dood is moet je opnieuw starten.


OF een met een team/dan wel iedereen apart skyblock gaan doen :D

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...