Jump to content

[PC] Youtubers gezocht !


G4mefreak

Recommended Posts

Hi :cya:

Sinds kort heb ik een Elgato HD capture geval om dus gameplay te kunnen opnemen.

Juist hiervoor ben ik op zoek naar andere youtubers die ook filmpjes maken, of mensen die het gewoon leuk vinden om regelmatig samen leuke,

hilarische youtube filmpjes te maken. :schater:

Denk hierbij aan zelf verzonnen missies, stunts uithalen, in freeroam de cops uitdagen enz. :puh:

Ik zie zat leuke filmpjes van PS(3 en 4) en xbox spelers voorbij komen, maar (nog) niet heel veel van PC-spelers.

Vandaar dan ook dit oproepje...

Wat Ik zoek is:

Console: PC

Vereisten: - Ouder dan 18

- Headset + Teamspeak

- Serieuze mensen (hoewel ?), Ik heb in ieder geval geen zin in mensen die alleen maar elkaar neerschieten en elkaars auto's laten ontploffen enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sup G4mefreak!

Ik heb sinds kort een game-pc, die ik ook met de bedoelingen heb gekocht om me te verdiepen in videos maken. Ben altijd bezig geweest met videos,( ideeën opdoen, opnemen, editen ) , en nu was ik dus eigenlijk van plan om het iets serieuzer aan te pakken!

Verder voldoe ik volgens mij aan je basis eisen, ben 20 jaar, heb een headset met teamspeak, en game op de pc!

Ik verwacht dat je steam gebruikt, in dat geval kan je me toevoegen als: Soulo-Ho

Ben benieuwd op je reactie!

greetz

Lorenzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...