Jump to content

Agar.io


.PhoeniX.

Recommended Posts

_agario_hb_940.jpg

Agar.io

Ontwikkelaar(s): Matheus Valadares (Browser).

Miniclip.com (Telefoon).

Uitgever(s): Minclip.com.

Genre: Strategiespel, MMOG.

Spelmodus: Multiplayer.

Platform(s): Windows, OSX, Linux, Browser, Android, IOS.

Datum van uitgave: 28 april 2015 (Browser).

8 juli 2015 (Android, IOS).

Taal/talen: Engels.

Website:

http://agar.io/

Agar.io is een game uit het genre massively mulitplayer online game ontwikkeld door Matheus Valadares. Op 8 juli 2015 publiceerde Miniclip een

Android- en iOS-versie. De naam "Agar. io" komt van het bindmiddel agar en het toplevelddomein '.io'.

Spelers besturen een cel in een grote kaart; het doel van het spel is om als cel zo groot mogelijk te worden door het slikken van pellets en kleinere cellen, zonder daarbij te worden opgeslokt door grotere cellen. Het kan in vier modes gespeeld worden: Free-For-All-mode (FFA), in teams, in een experimental-mode of met vrienden. In FFA hebben spelers de mogelijkheid om de

skin van hun cel te veranderen.

-Rechtstreeks gekopieerd van Wikipedia.

Video:



Link to comment
Delen op andere websites

Heb het een paar dagen wel eens regelmatig gespeeld. Best een leuk spel en redelijk verslavend, aangezien het een zeer lage instapdrempel heeft. Een functie die ik toen miste was om makkelijk met vrienden in eenzelfde sessie te komen, maar ondertussen is dat probleem ook al opgelost. Zeer leuk als je even de tijd moet doden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Haha, ik speel het spel wel regelmatig. Ik doe het vaak wanneer ik even niets te doen heb, enzo. Het enige wat ik jammerlijk vind is dat je nogal snel

wordt opgegeten. Ik hoop echt dat ze die hindernis even gaan aanpakken, zodat het allemaal wat gelijkmatiger wordt én dat bederft het speelplezier ietsjes minder in mijn ogen. Voor de rest is het echt 'n steengoed spel! :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De rage is nu ook uitgebroken bij mij op de universiteit, enkele maanden nadat ik het even heb gespeeld. Die app voor Android en iPhone heeft het veel toegankelijker gemaakt voor mensen, waardoor het zeer snel zeer bekend is geworden, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sinds kort hebben ze 'n bepaalde systeem geïntroduceerd waarmee je met je eindscore kunt 'levelen', zodat je exclusieve mogelijkheden zoals;

skins, XP & Mass-boost én coins (muntjes) kunt verkrijgen (kopen is namelijk 't correctere bewoording daarvan). Je moet hier uiteraard wel voor

ingelogd zijn, want anders kan het niet..

----

Overigens had ik gisteravond 'n nieuwe record behaald; In één sessie hield ik het ongelofelijk lang uit, zo'n 67 minuutjes én 50 seconden, zonder

erbij doodgaan of course. M'n gemiddelde 'mass' in het desbetreffende potje was pakweg tweeduizend, wat ik niet verkeerd vind. :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds kort hebben ze 'n bepaalde systeem geïntroduceerd waarmee je met je eindscore kunt 'levelen', zodat je exclusieve mogelijkheden zoals;

skins, XP & Mass-boost én coins (muntjes) kunt verkrijgen (kopen is namelijk 't correctere bewoording daarvan). Je moet hier uiteraard wel voor

ingelogd zijn, want anders kan het niet..

----

Overigens had ik gisteravond 'n nieuwe record behaald; In één sessie hield ik het ongelofelijk lang uit, zo'n 67 minuutjes én 50 seconden, zonder

erbij doodgaan of course. M'n gemiddelde 'mass' in het desbetreffende potje was pakweg tweeduizend, wat ik niet verkeerd vind. :D

Ze hebben inderdaad een nieuw systeem, dit is al een aantal maanden zo. Er is ook een nieuwe hack, maar die is sinds een week verdwenen. Eerst was er in elke server wel een hacker. Ik heb het over de hack dat er kleine accounts spannen die automatisch naar de speler die hackt toe gaan. Echt triest als je hackt. :7

Ruim 68 minuten en dan slechts 2000 mass? Da's echt verdomt weinig voor de tijd dat je er over gedaan hebt.

Net ff een potje gespeeld, ik had in minder dan 10 minuten 2000 mass en stond een aantal minuten eerste. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...