Jump to content

GTAForum Editor Contest - Stemronde 1


NickOwnage

Recommended Posts

2dt7jwl.jpg

2zinh3o.jpg

De eerste stemronde van de GTAForum Editor Contest gaat van start.

De afgelopen week heeft iedereen de kans gekregen een video in te leveren met als thema landschappen 5 personen hebben dat gedaan en alle video's zijn hieronder te bekijken.



Iedereen krijgt de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar favoriet. Dit doe je d.m.v het onderstaande formulier in te vullen en te posten.

[b]Mijn favoriete inzending:[/b] ...[b]
Eventuele toelichting:[/b] ...

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Stemmen kan tot zondag 10 oktober (23:00 uur). De dag erna zal ronde 2 van start gaan.

Tip: open de video's in YouTube voor beter beeld.

[table=header] Inzending | Video | Aantal stemmen

#1 |

| 0

#2 |

| 1

#3 |

| 0

#4 |

| 0

#5 |

| 5[/table]

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete inzending: 5

Eventuele toelichting: Spreekt voor zich. Passende muziek, mooie camerastandpunten, de hoeveelheid tekst die aanwezig is om het echt op een commercial te laten lijken en natuurlijk de zeemeeuw. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete inzending: 5

Eventuele toelichting: Toelichting niet nodig toch zegt meer dan genoeg

Maar even een puntje

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Waarom staan er bij video 5 al 3 punten achter ?

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Video 1: Leuke video, maar het heeft niet iets bijzonders. Het voelt een beetje standaard, zeg maar, na tien seconden weet je al wat je drie minuten lang gaat krijgen. Desalniettemin is het vermakelijk, mede dankzij het nummertje, alleen past de tekst jammer genoeg niet bij de video.

Video 2: Het is zonde dat bij deze video niet zulk goed camerawerk zit als bij de andere inzendingen, maar desalniettemin kies ik deze als mijn favoriet omdat ik hem (als enige eigenlijk) een beetje origineel vind. Een reclame voor Los Santos / San Andreas waarin steeds random vliegtuigen naar beneden storten etc., ik moest er wel om lachen.

Video 3: Een collectie clips zonder samenhang, ik heb niet het idee dat er veel moeite is gestoken in deze video, of in elk geval dat er überhaubt een idee achter zat.

Video 4: Er zijn een paar stukjes waarin het camerawerk en de muziek op een epische manier samengaan. Voor mijn gevoel is dat dus alleen op een paar momentjes zo, de rest van de video wordt iets te veel op het landschap gefocust en wordt die hele achtervolging iets te veel naar achter geschoven. In het begin komt die hele bike maar een paar keer in beeld bijvoorbeeld, alsof ie niet belangrijk is. Dan is het ook onduidelijk waar de cameraview precies vandaan komt en vraag ik me een beetje af waar ik nou precies op moet letten. Maar het middenstuk is vooral erg goed gedaan.

Video 5: Kwalitatief zeker de beste video, het brengt de sfeer van Vespucci Beach perfect tot leven. Heel erg goed gedaan, echter, naast het camerawerk is de video niet zo speciaal.


Ik twijfel tussen video 2 en video 5, en zoals inmiddels traditie is wanneer ik mijn stem wil uitbrengen op een GTAForum Contest, komt de keuze neer tussen creativiteit en grafische kwaliteit. Als iemand in de volgende rondes nou een video maakt die ik zowel het leukst bedacht als het leukst gemaakt vind, hoef ik niet steeds voor zo'n dilemma te staan. X<

Goed, mijn keuze valt op filmpje 2. Nog even voor het echie/eggie:

Mijn favoriete inzending: 2

Leuke wedstrijd trouwens, ik hoop dat er de volgende rondes nog veel mensen blijven meedoen!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...