Jump to content

Far Cry Primal


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Far Cry Primal

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: actie

Platforms: PlayStation 4, XBOX One, PC

Aantal spelers: (nog niet bekend)

Release: 23-02-2016

Demo: -

Ubisoft heeft de nieuwe Far Cry officieel onthuld: Far Cry Primal. De game speelt zich af in de oertijd.

De hoofdpersoon is de jager Takkar, die als laatste van zijn jachtgroep moet zien te overleven in het land Oros. De game verschijnt 23 februari 2016 op PlayStation 4 en Xbox One en in maart 2016 op pc.

In een persbericht schrijft Ubisoft dat spelers in Far Cry Primal op jacht moeten om voedsel te vergaren, dat vuur als wapen dient en dat spelers wapens en gereedschap kunnen maken van de resten van dode dieren.

Het is nog niet bekend met wat voor wapens spelers vechten. Mogelijk keren de handbogen uit eerdere Far Cry-delen terug. Wel laat Ubisoft weten dat spelers zowel tegen wilde dieren als tegen andere stammen moeten vechten.

Ubisoft hintte in een lange livestream met grotschilderingen al naar een game die zich afspeelt in de oertijd. IGN Turkije lekte laatst al de titel van het spel, evenals een screenshot.

b5ux0b8a7n72_wd1280.jpg

Bewerkt: door Visser23
Tag toegevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat er nog géén reacties zijn geplaatst... Andere game-websites hadden binnen no-time al tientallen reacties, maar dat terzijde.

M'n eerste impressie over Far Cry: Primal is in ieder geval al positief! Ubisoft weet (eindelijk) 'n andere weg in te slaan met de franchise, waaronder

met een geheel andere setting én tijd. Overigens ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat, aangezien we nog maar (heel) erg weinig weten van de

nieuwste telg. 't Enige wat ik apart vind is dat deze game al vrij snel aangekondigd is, t.o.v. andere Far Cry's.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja wat moet ik wr van zeggen. :7 Wordt interessant, de Oertijd :7 Vraag me af wat er te doen valt

Jagen, jagen, en uh, jagen... :7

Ziet er grafisch mooi uit, en dat is denk ik de enige rede om een game nog te kopen anno 2015/2016... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben benieuwd wat hiervan gemaakt wordt. Over het algemeen heb ik het niet heel erg op Far Cry. Het is af en toe leuk om te spelen, maar ik vind het al snel eentonig worden. De oertijd is misschien wel een heel ander concept, maar het moet wel beter ingevuld worden dan eerdere delen in mijn ogen. Ik hou het in de gaten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Meerendeel van de EU spreekt Engels ja... :7 Er is maar 1 land waar ze Duits spreken, en 4 (+t is een internationale taal) waar ze Engels spreken... :7

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ja lijkt me wel een vette setting. Heel nieuw en een nicr concept. Weet alleen niet precies hoe t gaat uitpakken en of t me aanspreekt. Moet ik er nog meer van zien

EN NOG STEEDS BEGRIJP IK T NIET WRM DIE NEANDERTHALERS IN DE TRAILER DUITS PRATEN :@

Link to comment
Delen op andere websites

Meerendeel van de EU spreekt Engels ja... :7 Er is maar 1 land waar ze Duits spreken, en 4 (+t is een internationale taal) waar ze Engels spreken... :7

Sinds wanneer wordt er in Oostenrijk en Zwitserland geen Duits gesproken?

Over de game zelf; Ik heb er gemengde gevoelens over. Vind de nieuwe historische twist die erin zit erg leuk overkomen, maar eerlijk gezegd zie ik me niet de hele game op herten en mammoeten jagen. Ben toch benieuwd hoe de storyline hierin verwerkt zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het een gewaagd concept, ben er niet van overtuigd dat dit een succes zal zijn. Mocht het spel variërend zijn en niet al gauw eentonig worden, zou het best eens kunnen werken.

Meerendeel van de EU spreekt Engels ja... :7 Er is maar 1 land waar ze Duits spreken, en 4 (+t is een internationale taal) waar ze Engels spreken... :7

Sinds wanneer wordt er in Oostenrijk en Zwitserland geen Duits gesproken?

+Liechtenstein.
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het een gewaagd concept, ben er niet van overtuigd dat dit een succes zal zijn. Mocht het spel variërend zijn en niet al gauw eentonig worden, zou het best eens kunnen werken.

Alle FC games worden op den duur eentonig. Kijk naar 3, je rijd meer rond naar een missie dan dat je met diezelfde missie bezig bent, om vervolgens weer een missie te beginnen aan de andere kant van de wereld. Zelfde was bij deel 2 het geval. Voor deel 4 kan ik niet spreken, want die heb ik nog niet gespeeld, maar ik heb z'n sterk gevoel dat dat wel zo het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het een gewaagd concept, ben er niet van overtuigd dat dit een succes zal zijn. Mocht het spel variërend zijn en niet al gauw eentonig worden, zou het best eens kunnen werken.

Alle FC games worden op den duur eentonig. Kijk naar 3, je rijd meer rond naar een missie dan dat je met diezelfde missie bezig bent, om vervolgens weer een missie te beginnen aan de andere kant van de wereld. Zelfde was bij deel 2 het geval. Voor deel 4 kan ik niet spreken, want die heb ik nog niet gespeeld, maar ik heb z'n sterk gevoel dat dat wel zo het geval is.

als je de snel reizen optie gebruikt ben je er meestal binnen een minuutje ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...