Jump to content

Levi's Grid on Acid


Silverbyte

Recommended Posts

.Levi. plaatste onlangs een aantal schitterende foto's in zijn Grid, waar ik met verbazing naar heb zitten kijken. Een vraag van Visser23, of het toegestaan was om zijn foto's te gebruiken in designs, werd positief beantwoord, en dus besloot ik eens met deze kiekjes te gaan rommelen.

In mijn eigen fototopic heb ik jullie eerder al kennis laten maken met mijn trippy manier van post-processing, en omdat Levi's foto's veel natuurschoon bevatten, leken ze me uitermate geschikt om mijn psychedelische formule op los te laten. Ik heb vijf foto's geselecteerd en ze het typische SB-sausje gegeven.

Ik hoop dat jullie het wat vinden en nogmaals, deze topplaatjes zijn afkomstig van .Levi., dus neem vooral eens een kijkje bij zijn werk!

D4VYMyM.jpg

2w901sq.jpg

gUImSyF.jpg

3DmFmbW.jpg

5l2t7pt.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, supervet gedaan! Leuk om te zien naar wat je hebt gedaan met Levi's foto's. De eerste en de derde vind ik persoonlijk minder geslaagd aangezien ze niet heel erg duidelijk meer zijn. De anderen zijn echt geniaal. Goed gedaan man!

Link to comment
Delen op andere websites

Awesome, die vorm van samenwerking!

Nu moet ik eerlijk zijn, ik ben geen énorme fan. Ik vond het wel fantastisch om te zien hoe je met je vorige foto's omging. Daar was het, in mijn herinnering, echter wel iets subtieler. De kleuren vond ik awesome, en die zijn hier enigszins terug te vinden, maar die texturen en lichten erbovenop zijn mij persoonlijk dan net weer wat te veel van het goede.

Dat terzijde, ik vind het een erg toffe kunstvorm, uniek!

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste en de derde vind ik persoonlijk minder geslaagd aangezien ze niet heel erg duidelijk meer zijn.

En zo blijkt maar weer dat smaken verschillen, want ik vind met name de derde erg mooi. Het lijkt wel een oude verweerde ansichtkaart die na jaren weer eens tevoorschijn komt.

Leuk dat je dit met Levi's natuurfoto's hebt gedaan, hele goede keus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...