Jump to content

Ronaldinho's laatste kunstje.


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Welkom bij een nieuwe novelle van mij. Zoals jullie uit de titel en het eerste stukje kunnen halen ga ik deze novelle met Ronaldinho doen. Ik heb het eerste stukje expres redelijk open gelaten, het is dus nog een grote verrassing wat ik allemaal met onze Braziliaanse vriend van plan ben om te gaan doen. Ik hoop dat jullie zin hebben in een novelle met Ronaldinho en dat ik het wat langer vol kan houden dan normaal.

Als je het stukje niet kan lezen kan je op het plaatje klikken om het te vergroten.

jDfZMp0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer creatief! Ben je van plan om alleen met Ronaldinho te gaan spelen of gewoon als club? Ik denk dat een Serie B ploeg wel iets voor Ronaldinho is. Daarnaast zie ik hem ook wel in Colombia of iets in die richting spelen. Het zal geen topclub of subtopper worden van de betere competities, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk stukje en leuk detail met de Special "Slechte seizoensstart Depay in cijfers" en "Wat vinden de kranten van Nederland" Hehe. :puh:

MLS lijkt me idd het meest geschikt voor hem. Misschien samen met Lampard, Pirlo, Villa en Iraola bij New York :) Dromen mag :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk bedacht en goed in elkaar gezet. Vroeger (en dan heb ik het over de vorige eeuw :7) maakte ik ook wel eens van dit soort verhaaltjes, meestal tijdens de les.

Ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat. De MLS lijkt inderdaad voor de hand te liggen, maar ik ben benieuwd hoe jouw fantasie is. Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar wat Daley Blind heeft gezegd: "Natuurlijk denk je aan je va..." Bedoelt hij vader, wat heel logisch zou zijn, of wilde hij het over zijn vakantie hebben, die nu een stuk langer duurt?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt, CG! Ronaldinho is een van mijn all-time favoriete spelers. Ik zou hem graag terug zien bij Barcelona. Daar heeft hij toch zijn beste jaren gehad naar mijn mening. Een fenomenale speler. De MLS zou ook uitstekend zijn. Ik blijf dit topic zeker volgen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle reacties! Ik had er niet zo veel verwacht en dit geeft mij ook motivatie om zo snel mogelijk een nieuw deel te plaatsen aangezien jullie het blijkbaar een leuk idee vinden.

Leuk stukje en leuk detail met de Special "Slechte seizoensstart Depay in cijfers" en "Wat vinden de kranten van Nederland" Hehe. :puh:

MLS lijkt me idd het meest geschikt voor hem. Misschien samen met Lampard, Pirlo, Villa en Iraola bij New York :) Dromen mag :D

Denk zelf ook wel dat hij in de MLS goed tot zijn recht zal komen, al vraag ik mij af wat New York wilt met vier routiniers. Dat stukje van de krant stond er eigenlijk al en heb ik gewoon laten staan.

Leuk bedacht en goed in elkaar gezet. Vroeger (en dan heb ik het over de vorige eeuw emo.gif) maakte ik ook wel eens van dit soort verhaaltjes, meestal tijdens de les.

Ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat. De MLS lijkt inderdaad voor de hand te liggen, maar ik ben benieuwd hoe jouw fantasie is. Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar wat Daley Blind heeft gezegd: "Natuurlijk denk je aan je va..." Bedoelt hij vader, wat heel logisch zou zijn, of wilde hij het over zijn vakantie hebben, die nu een stuk langer duurt?

Bedankt! We zullen zien waar mijn fantasie deze novelle heen brengt. Het stukje waar je op doelt is trouwens dit.

Mooi gemaakt, CG! Ronaldinho is een van mijn all-time favoriete spelers. Ik zou hem graag terug zien bij Barcelona. Daar heeft hij toch zijn beste jaren gehad naar mijn mening. Een fenomenale speler. De MLS zou ook uitstekend zijn. Ik blijf dit topic zeker volgen! :)

Bij Barcelona zou hij niet meer aan de pas komen vrees ik. Iniesta, Rakitic, Busquets, Rafinha en Turan zullen allemaal boven hem in de rangorde staan.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie, Visser. Wordt zeer gewaardeerd. Het is weer tijd voor een nieuw stukje.. Wie zou dat Engelse team zijn dat een gokje wil wagen door Ronaldinho een contract aan te bieden?

moRLgTu.jpg

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hoe je dit brengt als een echte soap rond die transfer :puh: Ik, en ook anderen denk ik, kijk echt met plezier uit naar het volgende artikel en ben steeds benieuwd wat de volgende "stap" in de soap is :D Ga zo door! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie Jesper. Hier is weer een nieuw deel met de ontknoping. De oplettende kijker had dit echter al kunnen weten, het stadion wat de vorige keer op de achtergrond stond was namelijk het stadion van Hull City.

UVpLo2W.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...