Jump to content
Joriz

GTA Online Lowriders update komt 20 oktober!


actual_1444922415.jpg

Iets waar vele fans om hadden gevraagd komt nu toch eindelijk naar GTA Online! Namelijk Lowriders. Deze stuiterende hydraulisch geveerde wagens passen natuurlijk ideaal in de criminele wereld van South Los Santos.

De GTA Online: Lowriders update komt dinsdag 20 oktober dus naar PlayStation 4, Xbox One en PC. De klassieke consoles krijgen dus geen updates meer.

Via het nieuwe Benny’s Original Motor Works kan je vanaf volgende week in downtown Strawberry zelf je voertuig tunen tot klassieke lowrider om koning van de straten te zijn.

Natuurlijk kan je ook het geluid van je wagen aanpassen zodat je met diepe bass indruk kan maken op de spelers om je heen. puh2.gif

Speciaal voor de autofans wordt het ook mogelijk om via het interactiemenu om individuele deuren, motorklep/achterbak open te doen en neon aan/uit te zetten om zo je wagen aan andere spelers te showen.

Lamar zal ook nog eens vanaf volgende week een nieuwe serie aan missies geven die passen bij deze Lowrider update.

Hieronder alvast wat super mooie screenshots om ons aan te vergapen:

actual_1444922428.jpg

actual_1444922440.jpg

actual_1444922451.jpg

Benny’s garage in the Strawberry neighborhood of South Los Santos is the place to go for Lowrider customization.

actual_1444922466.jpg

Taking on enemies in the stylish Albany Primo Custom.

actual_1444922478.jpg

Give your Lowrider hydraulics and make it bounce all across Los Santos.

actual_1444922495.jpg

Trick out everything from paint jobs to stereos and plaques.

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie over deze nieuwe update! Vanaf dinsdagmiddag 20 oktober kunnen we dus stuiterend door de straten van Los Santos!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit is echt een droom die uit komt, Rockstar is weer aan het stijgen in waarde voor mij!

Maar... Is dit alleen in Online? Of ook in Story Mode?

Zou wel aardig lullig zijn als ze het niet voor Story Mode maken (aangezien ik nooit Online doe, vanwege al mijn mods)

Bewerkt: door LonelyHowl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad. Nu toch de oudere consoles in de steek worden gelaten interesseert mij het hele Online-gebeuren niet meer. Single-player vind ik

daarentegen toch 'n stuk aangenamer, en daar hoor je jammer genoeg helemaal niets meer over. :(

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...