Jump to content
Joriz

Check de GTA Online: Lowriders Trailer


Gisteren kregen we al het goede nieuws dat dinsdag 20 oktober de GTA Online: Lowriders Update naar GTA Online komt. Nu heeft Rockstar Games een speciale trailer online gezet waarin de update en de daarbij nieuwe mogelijkheden worden toegelicht in een gelikte hiphop video. De trailer laat ook stukjes zien van de nieuwe missies die Lamar in GTA Online gaat geven die natuurlijk allemaal te maken hebben met de lowriders scene.

Zoals eerder genoemd komt deze update dinsdag enkel naar PlayStation 4, Xbox One en PC. Dit omdat de oude PlayStation 3 en Xbox 360 de huidige updates simpelweg niet aankan. Volgens Rockstar Games hebben ze namelijk het maximale uit deze oude consoles gehaald en zou het toevoegen van nog meer content er voor zorgen dat GTA Online instabiel gaat werken.

De gelikte nieuwe trailer kan je hier bekijken:

Houd GTAGames.nl trouwens in de gaten voor meer informatie en details over deze bijzondere nieuwe update!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.

Voor sommige kan 350 euro anders behoorlijk veel zijn hoor, toen ik 14 was kon ik dat bedrag ook niet even uit mijn oude sok halen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop ook op SP, maar vrees toch van niet. Alle tekst die RS erover geschreven heeft gaat over online.

Ja, zelfs in de trailer zie je dat het voor Gta Online is. Toch hoop ik dat ie (misschien een week later?) in singleplayer komt, gewoon omdat je dan full kan upgraden zonder kosten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...