Jump to content
Joriz

Check de GTA Online: Lowriders Trailer


Gisteren kregen we al het goede nieuws dat dinsdag 20 oktober de GTA Online: Lowriders Update naar GTA Online komt. Nu heeft Rockstar Games een speciale trailer online gezet waarin de update en de daarbij nieuwe mogelijkheden worden toegelicht in een gelikte hiphop video. De trailer laat ook stukjes zien van de nieuwe missies die Lamar in GTA Online gaat geven die natuurlijk allemaal te maken hebben met de lowriders scene.

Zoals eerder genoemd komt deze update dinsdag enkel naar PlayStation 4, Xbox One en PC. Dit omdat de oude PlayStation 3 en Xbox 360 de huidige updates simpelweg niet aankan. Volgens Rockstar Games hebben ze namelijk het maximale uit deze oude consoles gehaald en zou het toevoegen van nog meer content er voor zorgen dat GTA Online instabiel gaat werken.

De gelikte nieuwe trailer kan je hier bekijken:

Houd GTAGames.nl trouwens in de gaten voor meer informatie en details over deze bijzondere nieuwe update!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er fantastisch uit! Toch vertik ik het om 'n godsvermogen uit te gaan geven aan een console... :t

350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.

Voor jongeren is dat wel een groot bedrag als je het vergelijkt met wat jongeren krijgen. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.
Voor sommige kan 350 euro anders behoorlijk veel zijn hoor, toen ik 14 was kon ik dat bedrag ook niet even uit mijn oude sok halen.

Ik ben 20 en kan dat bedrag ook niet even uit een oude sok halen :7:-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beste jongen, je weet toch wel hoe oud ik ben? Ik geraak op deze leeftijd nog moeilijk aan een baan, en als ik het dan o.a. heb dan duurt het sowieso

nog minstens 'n anderhalf jaar voordat ik zo'n apparaat werkelijk kan veroorloven. En hoogstwaarschijnlijk heb ik totaal geen behoefte aan een

nieuwe console, omdat m'n PS3 (tot nu toe) uitstekend werkt. Dat zijn voldoende argumenten waarom ik voorlopig géén geld wil uitgeven aan zulk

soort gerelateerde apparatuur. Hopelijk begrijp je 't een beetje.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beste jongen, je weet toch wel hoe oud ik ben? Ik geraak op deze leeftijd nog moeilijk aan een baan, en als ik het dan o.a. heb dan duurt het sowieso

nog minstens 'n anderhalf jaar voordat ik zo'n apparaat werkelijk kan veroorloven. En hoogstwaarschijnlijk heb ik totaal geen behoefte aan een

nieuwe console, omdat m'n PS3 (tot nu toe) uitstekend werkt. Dat zijn voldoende argumenten waarom ik voorlopig géén geld wil uitgeven aan zulk

soort gerelateerde apparatuur. Hopelijk begrijp je 't een beetje.

We hebben soms moeite om dat gebrammel van jou fatsoenlijk te lezen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er fantastisch uit! Toch vertik ik het om 'n godsvermogen uit te gaan geven aan een console... :t

350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.

Voor jongeren is dat wel een groot bedrag als je het vergelijkt met wat jongeren krijgen. :{

baantje zoeken, op mijn 16e kon ik gewoon zelf een brommer kopen en makkelijk een playstation allemaal verdient met vakken vullen en flessen sorteren

geld krijgen is voor uitkeringtrekkers en dergelijken

als je liever zit te gamen op de bank zaterdag overdag dan moet je helemaal niet zaniken.

als je jonger bent mag je uberhaupt nog niet eens gta5 spelen officieel dus hoef je ook niet te zeuren.

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er fantastisch uit! Toch vertik ik het om 'n godsvermogen uit te gaan geven aan een console... :t
350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.
Voor jongeren is dat wel een groot bedrag als je het vergelijkt met wat jongeren krijgen. :{
baantje zoeken, op mijn 16e kon ik gewoon zelf een brommer kopen en makkelijk een playstation allemaal verdient met vakken vullen en flessen sorteren geld krijgen is voor uitkeringtrekkers en dergelijken als je liever zit te gamen op de bank zaterdag overdag dan moet je helemaal niet zaniken. als je jonger bent mag je uberhaupt nog niet eens gta5 spelen officieel dus hoef je ook niet te zeuren.

Adem in. Adem uit...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er fantastisch uit! Toch vertik ik het om 'n godsvermogen uit te gaan geven aan een console... :t

350 euro is geen godsvermogen, een nieuwe videokaart voor je pc is net zo duur...en die moet je vaker upgraden.

Voor jongeren is dat wel een groot bedrag als je het vergelijkt met wat jongeren krijgen. :{

baantje zoeken, op mijn 16e kon ik gewoon zelf een brommer kopen en makkelijk een playstation allemaal verdient met vakken vullen en flessen sorteren

geld krijgen is voor uitkeringtrekkers en dergelijken

als je liever zit te gamen op de bank zaterdag overdag dan moet je helemaal niet zaniken.

als je jonger bent mag je uberhaupt nog niet eens gta5 spelen officieel dus hoef je ook niet te zeuren.

Pardon? Wil jij wel even heel gauw je grote mond houden? Ik heb autisme en daarnaast nog wat andere problemen en daardoor ik heb niet de kans om zelfstandig om op de arbeidsmarkt te komen? Waarom? Omdat ik praktijkonderwijs heb gevolgd. Ik heb misschien geluk dat de gemeente een baan voor mij kan zoeken maar dat wordt dan uren lang toiletten schoon te maken omdat fatsoenlijke bedrijven te druk bezig zijn naar iemand zijn of haar arbeidsverleden te kijken dan wat de competentie die iemand heeft. Maakt mij dat een uitkeringstrekker omdat ik een psyische stoornis heb? En omdat ik moeite heb met bepaalde dingen? Nee. Maar dat zijn die mensen die in dorpen wonen zoals Ter Apel die gewoon hun best doen om arbeidsongeschikt te worden en vervolgens lekker klusjes gaan doen bij andere dorpelingen om zo meer geld te incasseren wel. Het woord uitkeringstrekker wordt vaak gebruikt zoals mensen zoals jij die zich helemaal goed voelen dat ze werk hebben met een lekker volle portomonee en vervolgens op sociale media mensen bekritiseren omdat hun niet aan de maatschappij meehelpen, maar met alle respect alle centen die wij uitgeven gaat er wel wat naar Den Haag zodat ze daar weer voor miljarden gebouwen kunnen maken in steden. Of zijn we vergeten hoeveel er naar Griekenland is gegaan met onze centen? Kortom, als je zelf niet in de positie zit waar je naar de gemeente moet gaan voor een uitkering of een baan heb jij helemaal niks te vertellen. I rest my case. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pardon? Wil jij wel even heel gauw je grote mond houden? Ik heb autisme en daarnaast nog wat andere problemen en daardoor ik heb niet de kans om zelfstandig om op de arbeidsmarkt te komen? Waarom? Omdat ik praktijkonderwijs heb gevolgd. Ik heb misschien geluk dat de gemeente een baan voor mij kan zoeken maar dat wordt dan uren lang toiletten schoon te maken omdat fatsoenlijke bedrijven te druk bezig zijn naar iemand zijn of haar arbeidsverleden te kijken dan wat de competentie die iemand heeft. Maakt mij dat een uitkeringstrekker omdat ik een psyische stoornis heb? En omdat ik moeite heb met bepaalde dingen? Nee. Maar dat zijn die mensen die in dorpen wonen zoals Ter Apel die gewoon hun best doen om arbeidsongeschikt te worden en vervolgens lekker klusjes gaan doen bij andere dorpelingen om zo meer geld te incasseren wel. Het woord uitkeringstrekker wordt vaak gebruikt zoals mensen zoals jij die zich helemaal goed voelen dat ze werk hebben met een lekker volle portomonee en vervolgens op sociale media mensen bekritiseren omdat hun niet aan de maatschappij meehelpen, maar met alle respect alle centen die wij uitgeven gaat er wel wat naar Den Haag zodat ze daar weer voor miljarden gebouwen kunnen maken in steden. Of zijn we vergeten hoeveel er naar Griekenland is gegaan met onze centen? Kortom, als je zelf niet in de positie zit waar je naar de gemeente moet gaan voor een uitkering of een baan heb jij helemaal niks te vertellen. I rest my case. ;)

dan val jij onder de weinigen die terecht een uitkering vangt en niet in ter apel woont....

maar ik doelde op degenen die geen persoonlijke/sociale problemen hebben en de "ter apelenaars" zoals jij het aangeeft, maar nog te lui zijn om ff van de bank te komen en een poot uit te steken terwijl ze dit goed kunnen, en dan nog te liggen zeuren dat het te veel geld is. die zijn er meer als genoeg.

en niet om het een of ander, degenen die de boel wel op orde hebben mogen zeker wel iets te vertellen hebben, daar werken ze (op de uitzonderingen na) hard genoeg voor.

maar als je verder wil discussieren stuur maar een link naar het discussieforum waarop we verder kunnen, dan vervuilen we dit topic niet meer.

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...