Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Er ligt geen sneeuw meer op gta online. Komt dit door die eikels van lizard squad of vind R* het leuk onze lol te verzieken? frown.gif

>>> Door thebig: Ik weet alleszins dat je voor zoiets kleins geen topic moet aanmaken. Verplaatst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Er ligt geen sneeuw meer op gta online. Komt dit door die eikels van lizard squad of vind R* het leuk onze lol te verzieken? :@

>>> Door thebig: Ik weet alleszins dat je voor zoiets kleins geen topic moet aanmaken. Verplaatst.<<<

Lizard Squad ddost alleen maar. Ze breken niet in de servers.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje.

Ik wil mijn GTA: Online progress overzetten naar mijn ps4 vanaf mijn ps3. Maar ik heb zojuist mijn account op de ps3 verwijderd NIET mij PSN aanmeldings account. Omdat ik mijn ps3 heb verkocht. Kan ik nu nog wel alles transferen? Alvast bedankt

Bewerkt: door ImagineerBram
Link to comment
Delen op andere websites

xbox 360 ' als ik het logo er af wil hal3n en dat staat er dat er geen logo meer op zit dus rij ik naar buiten en dan zit die er nog op

>>> Door thebig: De tweede keer dat een topic perfect in Vraag & Antwoord kan staan. Bijgevolg verplaatst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...