Jump to content
Joriz

Dit weekend is het GTA Lowriders Event weekend!


GTAGames.nl afbeelding
Goed nieuws voor alle Lowrider fans. Want dit weekend is het GTA Online: Lowriders Event Weekend. Vanaf nu t/m zondag 25 oktober zijn er vele speciale dingen te doen vanwege de release van de nieuwe Lowriders Update voor Grand Theft Auto: Online. Een wekend dus vol dikke kortingen en speciale events. Dit weekend kan je namelijk het volgende doen en scoren:

Exclusieve Lowriders petten

Dit weekend kan je in GTA Online exclusieve petten verzamelen. Het enige wat je daar voor hoeft te doen is inloggen in GTA Online. Op de volgende dagen krijg je de volgende bijzondere petten:

Vrijdag: Magnetics

Zaterdag: Low Santos

Zondag: Benny's Original Motor Works

25% Korting op huizen en garages met 10 plaatsen

Vanaf nu is het in GTA Online mogelijk om 4 appartenenten/garages (properties) bezitten. Hierdoor kan je maar liefst 40 auto's verzamelen. Dit weekend krijg je op de Dynasty 8 website 25% korting op de aanschaf van één nieuwe property. Hiervoor dien je een Social Club accounht te hebben met geverifieerd e-mailadres en ingeschreven staan op de Rockstar Games nieuwsbrief. De korting zal dan achteraf op 28 oktober worden terug gegeven in je Maze Bank account.

Social Club Event Playlist met nieuwe Adversary Modes

Er is ook weer een speciale playlist met de nieuwe Adversary Modes. Als je de Event Playlist compleet uitspeeld krijg je een bonus aan kogels, geld en RP! smile3.gif

#LOWRIDERS GTA$1M SNAPMATIC CONTEST

Natuurlijk is er ook een contest waarbij de mooiste Lowrider snapmatics worden beloond. Het gaat er dus echt om dat je de nieuwe voertuigen mooi neerzet en daarbij laat zien hoe goed je snapmatics kan maken. De Snapmatics die worden getagged met Lowriders maken kans op één van de vijf GTA$ 1.000.000 prijzen!

XBOX 360 en PS3 bonussen

Ondanks dat de Lowriders update niet voor de Xbox 360 en PlayStation 3 is uitgekomen valt er wel dubbel GTA$ en dubbel RP te scoren op alle races. Tevens zijn er meer Event Crte's te vinden die gevuld zitten met wapens, RP, GTA$ en meer. Tevens krijg je t/m zondag eenmalig 25% korting op Warstock Cache & Carry. Voor deze korting dien je een Social Club account te hebben met geverifieerd e-mailadres en tevens ingeschreven staan voor de Rockstar Mailing List. De korting wordt op vrijdag 30 oktober uitgekeerd.

Lowriders Social Club weggeven van prijzen!

Ook worden er weer echte prijzen weggeven via de Social Club Events pagina. Het enige wat je hoeft te doen is je op die pagina op te geven en je maakt kans op diverse GTAV prijzen waaronder bumperstickers, sleutelhangers, GTAV aanstekers, de Welcome to Los Santos CD en Rockstar T-shirts.

Natuurlijk is het ook mogelijk om met Nederlandse spelers af te spreken via de GTAForum.nl Crew en de GTA Online Meetingplace. Veel plezier met GTA Online spelen dit weekend! thumbsup2.gif .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat ziet er weer netjes uit zeg :*D

Exclusieve Lowriders petten

Dit weekend kan je in GTA Online exclusieve petten verzamelen. Het enige wat je daar voor hoeft te doen is inloggen in GTA Online. O pde volgende dagen krijg je de volgende bijzondere petten:

Friday: Magnetics

Saturday: Low Santos

Zondag: Benny's Original Motor Works

Social Club Event Playlist met nieuwe Adversary Modes

Er is ook weer een speciale playlist met de nieuwe Adversary Modes. Als je de Event Playlist compleet uitspeeld krijg je een bonus aan kogels, geld en RP! smile3.gif

Exclusieve Lowriders petten

Waar kan je die petjes krijgen / kopen dan ?

Kan je die petjes gewoon in GTA Online kleding shop kopen of krijg je die bij iets als je iets gedaan hebt in GTA Online ?

Social Club Event Playlist met nieuwe Adversary Modes

Waar kan je die Playlist vinden dan ?

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ziet er weer netjes uit zeg :*D

Exclusieve Lowriders petten

Waar kan je die petjes krijgen / kopen dan ?

Kan je die petjes gewoon in GTA Online kleding shop kopen of krijg je die bij iets als je iets gedaan hebt in GTA Online ?

Social Club Event Playlist met nieuwe Adversary Modes

Waar kan je die Playlist vinden dan ?

Uit de tekst:

"Het enige wat je daar voor hoeft te doen is inloggen in GTA Online. Op de volgende dagen krijg je de volgende bijzondere petten:

Friday: Magnetics

Saturday: Low Santos

Zondag: Benny's Original Motor Works"

De playlist kan je spelen door in het laadscherm van GTA V op de knop te drukken die bij 'Featured Playlist' staat of in de game naar ONLINE > Playlist > Rockstar created Playlist of iets dergelijks.

Bewerkt: door Tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meh, toch ben ik niet zó onder de indruk van de Low-riders Event week voor de PS3 (in ieder geval). 't Zijn allemaal van die periodieke zaken én ik vind het persoonlijk op den duur té eentonig worden. Nee, R* mocht van mij wat betreft de oudere generatie wel (helemaal) achterwege laten. Aangezien ze toch nooit meer geüpdatet worden. :t

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet dat de lowrider update niet voor de oude gen is maar is het wel mogelijk om daar ook een 4e property te kopen? Dat lijkt me namelijk wel nog te doen voor de oude gen.

Op de oude generatie kan je helaas geen 4e property bezitten. :/

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet je wat nou klote is. Ik was gisteren de hele dag niet aanwezig om die mooie los santos pet te unlocken en geen idee heb hoe ik hem nog kan krijgen :(..

Is de pet niet gewoon na de tijd tekoop in de kleding zaak tekoop

Als dat het geval is is het goed toch

Als dat niet het geval is dan zou ik niet weten hoe je dan die pet zou kunnen krijgen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet je wat nou klote is. Ik was gisteren de hele dag niet aanwezig om die mooie los santos pet te unlocken en geen idee heb hoe ik hem nog kan krijgen :(..

Is de pet niet gewoon na de tijd tekoop in de kleding zaak tekoop

Als dat het geval is is het goed toch

Als dat niet het geval is dan zou ik niet weten hoe je dan die pet zou kunnen krijgen

Inderdaad zou het wel mooi meegenomen zijn, anders heb ik gewoon pech.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...