Jump to content

Eerste keer logo 'a temps'


Dinosaur

Recommended Posts

Iemand vroeg of ik een simpel logo + app logo wilde maken voor een schoolproject. Gaat om een programma/app 'a temps' (op tijd) waarbij de wekker zich synchroniseert met de actuele verkeersinfo en de 'wektijd' zo aanpast als er files zijn xD zoiets was het geloof ik.

Nja, ik maak nooit logo's oid dus vond het wel leuk om te proberen.

241j9g4.jpg

288rw44.png

Heeft iemand tips? Of dingen waarbij je met logo's ed rekening moet houden?

Thanks alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Taalfouten of niet, ik vind dit tof. Het idee van het klokje als achterwiel is heel goed gevonden, mijn complimenten. Het is sowieso een heel sterk design, vind ik. Je hebt aandacht voor detail, maar het wordt nergens chaotisch of 'too much'. Mooie, subtiele patronen op de achtergrond, ook. Wat me wel opviel is dat bij de tweede afbeelding rechtsonder een klein wit strookje zichtbaar is, alsof de gradient opeens ophoudt. Misschien dat je daar nog even naar moet kijken. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Taalfouten of niet, ik vind dit tof. Het idee van het klokje als achterwiel is heel goed gevonden, mijn complimenten. Het is sowieso een heel sterk design, vind ik. Je hebt aandacht voor detail, maar het wordt nergens chaotisch of 'too much'. Mooie, subtiele patronen op de achtergrond, ook. Wat me wel opviel is dat bij de tweede afbeelding rechtsonder een klein wit strookje zichtbaar is, alsof de gradient opeens ophoudt. Misschien dat je daar nog even naar moet kijken. puh2.gif

Oja, haha, thanks xD daar wilden ze eigenlijk alleen dat logo maar ik vond 't lelijk om 'm helemaal met witte achtergrond te sturen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer sterk logodesign inderdaad. Dit heb je zeer goed gedaan. Het punt waar ik nog niet helemaal tevreden over ben, is datgene links naast het achterwiel. De blauwe strepen naast het klokje vind ik niet echt bij het design passen; het zou wel kunnen, maar dan moeten deze niet allemaal buiten de auto steken. De bovenste zou ik uitlijnen op de auto, de middelste zo laten en de onderste denk ik ook. Zo steekt alleen de onderste een beetje uit onder de auto. :) Verder super, met natuurlijk de feedback die hierboven staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...