Jump to content

[GTA] Pim Pam Pet - Hoofdtopic


ERRWINS

Recommended Posts

pimpampetlogoacjlx.png

Wie is er niet mee opgegroeid?

pimpampetschijftcjps.png

Reactietopic

Hoe werkt het:

Vanaf maandag 2 november zal er zeven dagen lang aan de schijf gedraaid worden, waardoor er een letter tevoorschijn komt. Het is de bedoeling dat je antwoord geeft op de dagelijks vraag, welke over GTA gaat, maar het antwoord moet beginnen met de letter dat is gedraaid. Wie aan het eind van de dag de meeste antwoorden heeft ingeleverd, heeft die dag gewonnen. Het lid dat op zondag uiteindelijk de meeste antwoorden heeft ingeleverd, wint de contest!

Elke ochtend tussen 09:00 en 10:00 zal er een nieuwe letter online komen. Deelnemers kunnen dan tot 0:00 uur hun antwoorden inzenden!

Spelregels:

  • Antwoorden dienen verzonden te worden door middel van een privé bericht aan @ERRWINS.
  • Er mag slechts één keer per dag een privé bericht gestuurd worden.
  • Antwoorden in het reactietopic worden verwijderd.
  • Deelnemers die antwoorden in het reactietopic worden zonder pardon gediskwalificeerd.

Deelnemers:

Link to comment
Delen op andere websites

pimpampetlogoacjlx.png

Wie is er niet mee opgegroeid?

pimpampetschijftcjps.png

Uitslag:

Het was een zéér spannende contest welke, naar mijn verbazing, eerlijk verliep. Natuurlijk hebben de deelnemers gebruikt gemaakt van het wereldwijde web, maar nooit waren er dezelfde aantal antwoorden in een ronde. En dat vind ik best knap! Zaterdag verschilden nummer 1 & 2 slechts 9 punten van elkaar, dus het was nog een raadsel wie er ging winnen! Maar goed, de uitslag is bekend en die wil ik dan ook graag met jullie delen!

uitslag2z2s3p.png

winnaardzp5b.png

Als organisator van deze contest, wil ik iedereen bedanken die er aan mee heeft gedaan. Het was enorm leuk om te organiseren, en ik hoop nog leuker om eraan mee te doen! Is dit voor herhaling vatbaar, of heb je nog op- of aanmerkingen, dan hoor ik dat uiteraard graag in het reactie topic!

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...